Citat:
Ursprungligen postat av
guuben
Kan du säga...nej, egentligen bevisa, en endaste lögn. Tack på förhand.
Kommer hela tiden påhopp om lögner men inte ett dyft vari lögnen består.
Ett exempel tack.
Här sitter du och serverar den ena efter den andra och sedan har DU mage att beskylla andra för lögn genom en liten klassisk "rysk svängom" som vi ser här dagligen???? Vad är det som gör att du fortfarande inte förstår hur otvivelaktigt lögnande du är här? Hur skulle det vara om DU serverade lite riktiga länkar och bevis på dina påståenden? Och nej, självklart inte några korkade youtube videos som är gjorda utav sekundärt vilsna människor som räds verkligheten. Här är mängder med människor/användare som har presenterat dig RIKTIGA underlag och länkar de senaste två timmarna, medans du själv inte har presenterat en ENDASTE, och likt förbannat sitter DU och ber folk om motbevis på saker och ting???? Du har ju redan fått alla bevis du behöver för att inse hur korkad du är, så vad mer ber du om? Finns där någonting som gäller självaste konflikten i Ukraina som du kan diskutera och styrka, eller är det så simpelt att du egentligen är här endast för att skapa oreda och få lite uppmärksamhet om ANDRA synpunkter på livet som du har? Du har varit i mängder utav ryska städer/bebyggelser läste jag tidigare....men endast 10% i Petersburg och nästintill ingen tid i Moskva....så må jag fråga min bereste herre om det är Samara och Vladivostok som du fann alla dina kök och vattenclosetter? Som sagt - bryt för helvete ty lögnen varar aldrig längre än ordet klarar sträcka sig