2022-11-07, 16:47
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EIIer
Både ja och nej...

Öhhh vad menar du?
Exakt det jag skriver ju!
Citera
2022-11-07, 16:50
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Det är ett problem. Samhället accepterar inte pedofili så sakta men säkert går er värld under. Long live dumpen!

Inte heller du når ett tvåsiffrigt iq.

Diskuterar man dumpen med välutbildade människor så blir det en konstruktiv diskussion.
Diskuterar man dumpen med outbildade, ointelligenta människor blir det ingen diskussionen, utan man är omedelbart en pedofil.
Citera
2022-11-07, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Var står detta?
Facebook
Citera
2022-11-07, 17:03
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom

Diskuterar man dumpen med välutbildade människor så blir det en konstruktiv diskussion.
Diskuterar man dumpen med outbildade, ointelligenta människor blir det ingen diskussionen, utan man är omedelbart en pedofil.
Sårade jag dina känslor?
Då har jag åstadkommit nåt bra idag. Du kan inte relatera till hur vi andra känner. Du sympatiserar med gäddorna. Det kommer du alltid göra så vi behöver inte diskutera mer.
Citera
2022-11-07, 17:14
Medlem
Citat:

Det stämmer, de flesta tänkande och någorlunda intelligenta människor tänker inte så svartvitt att man tror att två fel gör ett rätt, eller att minsta kritik mot Dumpens metoder innebär att den som kritiserar själv måste vara pedofil.
Citera
2022-11-07, 17:16
Medlem
Citat:
Sårade jag dina känslor?
Då har jag åstadkommit nåt bra idag. Du kan inte relatera till hur vi andra känner. Du sympatiserar med gäddorna. Det kommer du alltid göra så vi behöver inte diskutera mer.

Jag sympatiserar inte ett dugg med pedofiler, men heller inte med folk som hänger ut andra, uppmanar till att ta lagen i egna händer osv.
Citera
2022-11-07, 17:29
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:

Eller en dumpling.
Citera
2022-11-07, 17:34
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Jag sympatiserar inte ett dugg med pedofiler, men heller inte med folk som hänger ut andra, uppmanar till att ta lagen i egna händer osv.
Som UnitedKingdom gjort med Sara och Patrik menar du?
Citera
2022-11-07, 17:36
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Sårade jag dina känslor?

"Du sympatiserar med gäddorna", denna mening i ditt svar till mej bevisar att du inte har kapacitet att tänka med din hjärna!

Jag sympatiserar med oskyldiga människor runt dessa gäddor, vilka ni fullständig skiter i, var någonstans bryr ni er om dessa barn, nej bara ni får er Freakshow så är ni lyckliga.
Jag har från första bokstav varit emot pedofiler, de är avskum, men jag kan inte sitta tyst och se på när DumpenSara kör över människor bara för att få in pengar till sej själv.
Dumpen kan fronta gäddorna men sen gå till familjen m fl utan att sända en Freakshow.
Dumpen, gör om, gör rätt, då behövs ni.
Citera
2022-11-07, 17:40
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
"Du sympatiserar med gäddorna", denna mening i ditt svar till mej bevisar att du inte har kapacitet att tänka med din hjärna!

Jag sympatiserar med oskyldiga människor runt dessa gäddor, vilka ni fullständig skiter i, var någonstans bryr ni er om dessa barn, nej bara ni får er Freakshow så är ni lyckliga.
Jag har från första bokstav varit emot pedofiler, de är avskum, men jag kan inte sitta tyst och se på när DumpenSara kör över människor bara för att få in pengar till sej själv.
Dumpen kan fronta gäddorna men sen gå till familjen m fl utan att sända en Freakshow.
Dumpen, gör om, gör rätt, då behövs ni.
Tror du att det hjälper att bara gå till familjen?
En familj som kanske accepterar eller förminskar det Gäddan har gjort.
Citera
2022-11-07, 17:41
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Som UnitedKingdom gjort med Sara och Patrik menar du?

Okej, så nu får vi plötsligt inte nämna dömda brottslingar, observera dömda.
Ett välmenat tips till dej som inte verkar ha något annat liv än detta på flashback, flytta till Ryssland, där kan ni leva ut era liv till fullo.
Citera
2022-11-07, 17:45
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Tror du att det hjälper att bara gå till familjen?
En familj som kanske accepterar eller förminskar det Gäddan har gjort.

Nej, m fl skrev jag, ta kontakt med Arbetsgivaren, Soc, Vårdcentralen, Polisen.
Iofs då kommer inga Swish in till Sara, men det finns garanterat företag vilka snabbt skulle kunna täcka upp dessa summor om allt gjordes annorlunda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in