Citat:
Ursprungligen postat av
OzzieTheOwl
Källa på att en skribent hävdade att han varit på fosterhem?? Jag förmodar att du svamlar på och blandar ihop det med att en skribent skrev att TT och AW brukade vara hemma hos pojkvännens familjehem tills hans skaffade sin egen lägenhet.
Är övertygad om att den skribenten avsåg hemma hos pojkvännens familj/ föräldrahem.
Men du ställer då frågan: Har AW bott i familjehem/ fosterhem? Så varför skapar du trådsanningar att han skulle ha varit på fosterhem??
Eller blandar du ihop det med att en skribent tidigt skriver att antingen MH eller JJ kan ha varit hos
stödfamilj eller jourfamilj?
Riktigt onödigt inlägg, tror du folk är tankeläsare här eller? Om du är "övertygad" om att någon annan skribent använt fel ord......vem bryr sig?
Skribenten skrev FAMILJEHEM, och du kan ju googla på det ordet så får du se hur många träffar du får på en annan betydelse av FAMILJEHEM än just fosterhem.
Jag skapar inte alls någon trådsanning, mitt inlägg var ett svar till en annan skribents funderingar på varför AW varit folkbokförd på 6 olika adresser under något år!!!!
Jag är mycket noga med att skriva att jag spekulerar, eller att annan skribent har lämnat info som inte är riktigt bekräftad, men att skribenten verkar trovärdig i mitt tycke!
Hoppa på någon av mupparna som tror att TTs pojkvän är involverad i mordet istället, jag är INTE en av dem!!