Resultat: Vem hoppas du vinner årets Robinson?
Alex
19,91%
90 röster
Sandra
0,88%
4 röster
LO
14,60%
66 röster
Kristoffer
9,51%
43 röster
Helen
56,64%
256 röster
Isabella
3,54%
16 röster
Martin
2,88%
13 röster
2022-11-06, 21:55
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Överlägset tråkigaste sättet att bli av med Valle. Hade varit roligare om han antingen:
- blivit backstabbad av sitt lag under ett ö-råd, helt ovetandes om att han kommer bli utröstad.
- alternativt förlora i en fysiskt krävande tävling under sammanslagningen.

Och nu påstår han på AB att han valde att inte åka till gränslandet eftersom han ville vara där för Ulf
Spel för galleriet
2022-11-06, 21:58
Medlem
Citat:
Överlägset tråkigaste sättet att bli av med Valle. Hade varit roligare om han antingen:
- blivit backstabbad av sitt lag under ett ö-råd, helt ovetandes om att han kommer bli utröstad.

Håller men men det är lite kul att han verkligen föll på eget grepp. Nu kan han inte skylla på nån annan.
2022-11-06, 21:59
Medlem
Kellywomans avatar
Märkligt att AB i en öppen artikel nu avslöjar hur det går för Julie
2022-11-06, 22:06
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonsylten1
Håller men men det är lite kul att han verkligen föll på eget grepp. Nu kan han inte skylla på nån annan.

Så himla synd, sammanslagningen hade blivit såååå mycket mer underhållande om Valle hade varit kvar ett tag, i.o.m. att det då hade blivit två läger. Så som det ser ut nu så kommer Lag Nord bli fullkomligt uppätna vid en sammanslagning.
2022-11-06, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Julia, så jävla dum. Valle pissar på henne
Stämmer. Men det är en dröm att årets två största apor åkte ut i samma avsnitt! Att Valentino åker ur är fantastiskt. Visst hade jag också önskat att han skulle förnedras i en macho-tävling, men att inte kunna allra första färgen i en tävling är minst lika förnedrande! Genant!

Och Julia ville åka ur men ville ändå gärna komma till gränslandet 🤣 Att komma hem och ens förneka kärleken till äcklet är ju bara pinsamt.

Ett drömavsnitt för tittarna, även om jag är djupt berörd över att både Pelle och Ulf tvingas lämna av helt andra anledningar.
2022-11-06, 22:09
Medlem
Haraldsson.. herregud! Snacka om lurad!
2022-11-06, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Märkligt att AB i en öppen artikel nu avslöjar hur det går för Julie
Jag håller med! Mycket märkligt.
2022-11-06, 22:12
Medlem
Citat:
Är det inte ännu mer pinsamt att han inte ens kunde komma ihåg en enda färg?
2022-11-06, 22:14
Medlem
hijodejuans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonsylten1
Jag undrar vad Andreas tänker när han tittar på programmet på tv nu? Om han fortfarande har samma varma känslor för Valle då.

Vill också säga att det kommer bli tomt utan Pelle men jag har respekt för hans beslut. Det hedrar honom att han prioriterar sin familj.
Ja säkert har han det, är inte allt som visas i tv och det vinklas också
2022-11-06, 22:19
Medlem
Yes!!! Yes!! Fira med ballonger!! Tårta va fasen ni vill.. Valle Psykopaten är UTE UTE UTE!! YES!!
2022-11-06, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman

Å du tror... Den där jäveln har fått in foten i "finrumet" han kommer synas överallt i matlagnings/bakprogram till Prata ut hos Malou, C Bergfeldt, Helenius cirkel och Smartare än en politiker.
2022-11-06, 22:27
Medlem
orrecrists avatar
Snopet avsnitt, hade någon sagt till mig att 4 personer hade lämnat idag så hade jag varit tvär säker på att en av dessa varit LO.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in