Har valentino varit statist? Känns orimligt att han skulle lägga fel på första klossen i säsongens första tävligen där en person får lämna, sedan inte välja att åka till gränslandet. Dessutom är han Anis bror som naturligt kan göra reklam för robinson
Har valentino varit statist? Känns orimligt att han skulle lägga fel på första klossen i säsongens första tävligen där en person får lämna, sedan inte välja att åka till gränslandet. Dessutom är han Anis bror som naturligt kan göra reklam för robinson
Tror jag inte ett dugg på. Han är bara en ytterst dålig förlorare. Skönt att slippa hans nylle i Tv.
Helt sanslöst att Julie är så kär i honom att hon bett folk rösta ut henne. Självklart trodde honnörsbordet åkt till gränslandet. Pinsamt
Jag funderade också på det. Egentligen klarar jag inte av att titta på hans youtueb-kanal men det blir intressant att höra vad han har för förklaring där.
Blev ärligt lite snopen att han åkte. Hade förväntat mig ett episkt slag i dignitet med hans ego som ledde till hans sorti.
Såg verkligen fram emot en sammanslagning med Valle, Pelle och Alex - tuppfäktning och dekadens. Tråkigt att han åkte ut, han gjorde minst sagt bra TV.
Såg verkligen fram emot en sammanslagning med Valle, Pelle och Alex - tuppfäktning och dekadens. Tråkigt att han åkte ut, han gjorde minst sagt bra TV.
Kändes nästan som att han lade sig med vilje.
SÅ dj.... la skönt att besserwissern åkte. Varken smart, artig eller ödmjuk utan Valle är en stor dj.... la narcisist!
Tyvärr är nog hoppet ute men hoppas för din egen skull bla att du kammar till dig!
Aset och det fega äcklet Valle är ute. Han vågade inte ens komma till Gränslandet! Fitt-Valle!
Överlägset tråkigaste sättet att bli av med Valle. Hade varit roligare om han antingen:
- blivit backstabbad av sitt lag under ett ö-råd, helt ovetandes om att han kommer bli utröstad.
- alternativt förlora i en fysiskt krävande tävling under sammanslagningen.