Citat:
Ursprungligen postat av
Nilsbofink
Kan undra om de trodde att de skulle vara fler som ville se honom och de helt satte det fel eller om inte annexet eller nåt annat var ledigt. Knappt värt att ha en arenaspelning med så få besökare
Han hade en jättehit så bara en missbedömning tror jag. Jag fick dessutom två biljetter så inte fick dom några pengar från mig.
Var också på en spelning som flyttats från Globen till annexet, kommer dock inte ihåg vilket som var bandet.