2022-08-28, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chefen47
Hon är fortfarande inte frisk. Du vet aldrig när hon blir paranoid och börjar babbla om nån grupp som jagar henne, ene dagen älskar hon sperma, nästa dag tål hon inte det och är ångest mot sjukdomar.
Håll dig långt borta är mitt råd.

Rättar mig efter det. Viktigt att tänka m det stora huvudet i stället.
Citera
2022-09-14, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chefen47
Hon är fortfarande inte frisk. Du vet aldrig när hon blir paranoid och börjar babbla om nån grupp som jagar henne, ene dagen älskar hon sperma, nästa dag tål hon inte det och är ångest mot sjukdomar.
Håll dig långt borta är mitt råd.

Ja, labil verkar stämma. Skriver inaktiv pga depression på sin kik I dag (en kommentar till kik-namnet, så inget hon meddelat mig i förtroende via kik). Rör sig nog om instabil personlighetsstörning.
Citera
2022-09-17, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taggen2
Ja, labil verkar stämma. Skriver inaktiv pga depression på sin kik I dag (en kommentar till kik-namnet, så inget hon meddelat mig i förtroende via kik). Rör sig nog om instabil personlighetsstörning.
Ja exakt. Hon mår inte bra, Ingen jag skulle rekommendera att träffas med.
Citera
2022-09-25, 17:23
Medlem
Ni som tidigare träffat sweetpeach i Lund, har ni någon mer aktuell recension? Har inte träffat någon eskort på flera år och är ute efter någon där det känns 100% tryggt, diskret och avslappnat.

Ute efter STORA bröst och det verkar hon ju uppfylla.
Citera
2022-09-25, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Classichansen
Ni som tidigare träffat sweetpeach i Lund, har ni någon mer aktuell recension? Har inte träffat någon eskort på flera år och är ute efter någon där det känns 100% tryggt, diskret och avslappnat.

Har ej träffat damen, däremot har hon varit aktiv åtminstone 10 år, och här på fb har inget av det du efterlyser varit ett problem.
Citera
2022-09-26, 17:19
Medlem
zeke5s avatar
Citat:

"Jag är en riktigt fyllig tjej (Bbw) med riktigt fina stora runda bröst. (F-kupa)" står det på Rosa

Om du gillar stora flickor med stor kropp och rumpa och bröst så är hon rätt person trevlig också
Citera
2022-09-27, 17:51
Medlem
Minimuchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grevie
Urkass, 950kr bortkastat för erotiksmassage

Där ser man, lite pill mellan hennes ben under massagen, så fick man doppa den utan att det kostade extra.
Dock med handen på hjärtat så var det den fulaste jag har spänt på.
Citera
2022-10-03, 03:35
Medlem
intramusculars avatar
Citat:

Väl värt ett besök. Har haft jävligt trevligt varje gång. Hon gillar oxy så har du en kontakt där så är du golden.
Citera
2022-10-08, 02:30
Medlem
intramusculars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taggen2
Cortina är en pensionsmogen kvinna. Vansessa spottar inte i glaset och har en basröst som gör att du tror att du är med en man.
Glöm dem mao.

Hur är Cortina om man gillar äldre kvinnor? Värt ett besök? Någon som kan recensera som varit där nyligen?
Citera
2022-10-14, 14:02
Medlem
Jackey Brown är nog den absolut bästa och trevliga eskort jag träffat! Hon är mycket snyggare irl än bilderna i hennes annons. Fantastisk i sängen och gillar analt. 10/10 utan tvekan.
Citera
2022-11-10, 01:47
Medlem
intramusculars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingedRyze
Aylin på ST verkar ju lite för snygg för att vara sann? Någon som mött denna dam?

Har träffat en liknande varelse, dvs. Samma bilder men annat namn. Ingen vidare service och annan hora i samma lägenhet utan någon vidare privacy.

Inte värt pengarna imo.
Citera
2022-12-20, 08:49
Medlem
[quote=CoolGBmam|82021066]Jackey Brown är nog den absolut bästa och trevliga eskort jag träffat! Hon är mycket snyggare irl än bilderna i hennes annons. Fantastisk i sängen och gillar analt. 10/10 utan

Vilken sida hittar man henne på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in