2022-11-04, 18:58
Medlem
Den sista gäddan måste har snott sin sons bilder. Bilderna visar en yngre snyggare kille och den de filma är en medelålders man med dålig hy .
Citera
2022-11-04, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikk13509
Jag hatar hat som leder till lidande. Hatfyllda eller aggressiva kommentarer som inte drabbar någon är dock annat än ondska.
Åsikter får man ha vilka man vill men när man medvetet gör andra illa och dessutom njuter av det så har man passerat en gräns.
Om det är nazister, kommunister, islamister eller pedofiler och våldtäktsmän spelar ingen roll men i denna tråd och på dumpen är det nazister och brunhögern.

Tycker det är mest kommunister i tråden. Snygg-Sara gjorde mycket bra ifrån sig i senaste. När kommer turkens rebus?
Citera
2022-11-04, 19:21
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Lika lite som alla andra som inte suttit ner med gäddorna. Jag har i alla fall en gädda i min bekantskapskrets.
Hur ser situationen ut för den gäddan idag?
Några förbättringar?
Citera
2022-11-04, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas2022
Ny gädda gott folk.
https://dumpen.se/2022/11/04/fackbody-napp-160-stockholm/

Babbe som svär på att det inte är han. Jag har märkt att när de svär på en sak. Aldra helst på sin mamma. Då ljuger de.

Tror att den här gäddan kommer att klara sig bra. Han har ett generellt utseende och jag får för mig att det han gjort inte ses som så allvarligt i de kretsar han rör sig i. Skriver inget märkvärdigt heller.
Citera
2022-11-04, 19:45
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Är dom kastrerade? När man är 17 år så har dom flesta en flickvän som är 15. Inget konstigt alls. Jäkla dumheter om du tror att dina prinsar inte gökat runt. Vad dom sa vid köksbordet var nog inte hela sanningen serru.
Mina prinsar har gökat runt -- men inte med barn.
Nej, att man är 17 år innebär inte att man kliver på hur unga som helst. När man är 17 år är det högst normalt att se 15 åringar som småungar och se något äldre tjejer som åtråvärda. En 17 årig kille som får vara med 20 åring tjej har gjort jackpot.
Citera
2022-11-04, 20:10
Medlem
Pappa master har tagit ner sin Facebook nu, hoppas han snittat sin hals
Citera
2022-11-04, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Nu nämner du de värsta, visst finns det de som redan kommit långt i sina tankar, men de hänger ut alla de lyckas få på kroken, utvecklingsstörda som har dålig koll på lagar och normer, som aldrig haft sex innan. Ser inte att det finns maskerade bilder från Dumpen förrän långt in i tjatten, för övrigt, vilken underårig lånar ut sina bilder, är det ens lagligt, eller har de bara tagit en bild utan att fråga.
Den som hade diverse problematik som i många år kontaktat unga tjejer hade anhöriga som ville att han skulle hängas ut eftersom de hoppades att det skulle få honom att sluta eftersom inget hitills hade hjälpt .
Citera
2022-11-04, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Hur ser situationen ut för den gäddan idag?
Några förbättringar?
Det går sakta framåt gällande att stapla ett liv på fötter. Snackar inte så mycket med honom. Det är ingen nära polare, men känner en tjej i hans närhet. Som jag har fattat det så är det fortfarande omfattande vårdinsatser gällande psyket
Citera
2022-11-04, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Är dom kastrerade? När man är 17 år så har dom flesta en flickvän som är 15. Inget konstigt alls. Jäkla dumheter om du tror att dina prinsar inte gökat runt. Vad dom sa vid köksbordet var nog inte hela sanningen serru.
De flesta som går på gymnasiet har inte flickvänner som går i 8:e klass , de har flickvän som också går på gymnasiet .
Citera
2022-11-04, 20:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Näst sista stycket:
Vuxna som inte är pedofiler men ändå förgriper sej på barn. Om det inte är det sexuella som är den primära drivkraften, vad är det då?
Makt, sadism, annat.
Citera
2022-11-04, 20:47
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Makt, sadism, annat.

Det finns massor av sätt att visa makt och vara sadistisk mot barn utan att begå sexuella övergrepp. Ett visst sexuellt synsätt på barn tror jag måste finnas för att man ska begå just sexuella övergrepp.
Citera
2022-11-04, 20:49
Medlem
Nu har Sara lagt upp en bild på sig själv med en ny tröja hon har fått gratis. Det här är typiskt för en psykopat som nu vill utöka sitt tiggeri till kläder. Det räcker inte med förtidspension och alla andra bidrag som en förtidspensionär erhåller. Som hemhjälp, färdbevis, bostadsbidrag mm. Nu vill hon tigga kläder på ett fint vis med en bild och lite text så att alla förstår att hon vill ha kläder. Hon vet precis hur hon skall spela sina kort för att maximera sin utdelning från alla sina följare.
https://www.facebook.com/photo?fbid=446982857563188&set=gm.856990562321362& idorvanity=776883263665426
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in