2022-11-05, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
hmm är du säker att hon nämnde hur lång hon var? Minns inte att jag hörde det, undra vart hon kommer ifrån faktiskt, kan det vara Balkan serbia? Eller nej hon kan inte va jugge va🤔 nej du ja säger som quatrossa säger
Alltså hon måste överdriva duktigt när hon pratar o sånt, de kan inte va hur hon är 24/7 hoppas jag
haha ja hon säger att hon är LAKK 178 cm lång och STOR och kan karate, mma och en del annan kampsport som jackie chan så man ska inte bråka med henne
Hon nämner även att hon är LAKK serbisk och LAKK LAKK LAKK LAKK jag förstår inte den typen av "svenska".
Och ja hon är troligtvis såhär "frisk" all annan tid också med tanke på att hon verkar lida av en grav psykisk störning, säkert en och annan personlighetsstörning plus psykotisk
Men visst det låter som nåt man verkligen vill släpa hem till mamma, en psykostisk, rabiat strippa med vanföreställningar som inte kan prata ordentlig svenska
Citera
2022-11-05, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fizenhaial
Quatrossa har ett meddelande till alla flashbackare här i tråden:

https://www.tiktok.com/@quatrossa13/video/7162505782397848838?is_copy_url=1&is_from_webapp=v 1

Fy fanken vilken vedervärdig människa 🤮 så vidrig så man får gåshud under fötterna.

På riktigt viken totalt förstörd individ. Stackare.
Citera
2022-11-05, 18:19
Medlem
Citat:
haha ja hon säger att hon är LAKK 178 cm lång och STOR och kan karate, mma och en del annan kampsport som jackie chan så man ska inte bråka med henne
Hon nämner även att hon är LAKK serbisk och LAKK LAKK LAKK LAKK jag förstår inte den typen av "svenska".
Och ja hon är troligtvis såhär "frisk" all annan tid också med tanke på att hon verkar lida av en grav psykisk störning, säkert en och annan personlighetsstörning plus psykotisk
Men visst det låter som nåt man verkligen vill släpa hem till mamma, en psykostisk, rabiat strippa med vanföreställningar som inte kan prata ordentlig svenska
Haha eller hur det är nästan läskigt vad snevriden hon är, hade nog tagit livet av mig efter en timme i hennes hjärna, det är nog mycket tomtar och gröna gubbar i hennes sällskap! Det kanske var hennes tomtar som Alex såg under trappen förut ! ( något han nämnde i nån påhittad storytime) 😂
Citera
2022-11-05, 18:51
Medlem
mr.demons avatar
Citat:

https://www.tiktok.com/@quatrossa13/video/7162505782397848838?is_copy_url=1&is_from_webapp=v 1

Och jag är bi! Sjukt kul brud.
Citera
2022-11-05, 19:12
Medlem
Purosangues avatar
Citat:

Varför talar hon på detta vis? Talfel eller hjärnskada, eller en kombination av bådadera?
Senast redigerad av Purosangue 2022-11-05 kl. 19:15.
Citera
2022-11-05, 19:30
Medlem
jesussugers avatar
Citat:

Ja jävlar
Undra om hon ska ställa upp i karate i nästa special olympics
Citera
2022-11-05, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Och jag är bi! Sjukt kul brud.
Om man är i hennes tillstånd måste man bredda sökradien 😂
Citat:
Ursprungligen postat av Purosangue
Varför talar hon på detta vis? Talfel eller hjärnskada, eller en kombination av bådadera?
😂😂😂😂
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Asså banna blackghost från tråden. Hur fuck ska du sno 2pacs line hit em up med din bush autotune. Lät som ngt spel från 1975 när man gibba på Atarin.Tror det där var det värsta jag hört på länge fyfan
Håll dig till att repost stories på insta hädanefter, musik e inte din grej.
Eller hur och sen inte ens kunna lägga bars som folk, vissa rader är för långa så allt låter fucked, och har sagt de här förut men måste säga igen, han den här ghost har fastnat grovt på Alex, han sitter i tråden o svarar på allt utom det vi faktiskt frågar, han vägra ge ut tidstämpel på när Alex ”pikar” han, för att det verkar inte finns eller om de finns är de nån skit grej. Men den här tunga gatushono lägger 1000 storys på sin keffa låt o säger han begravt Alex, i Wish han begravde han men de kmr han inte göra me så där keff låt helt hackig flow o autotune haha, lyssna på när han säker något kickad från lejonens team och ceesay betyder chickenheart, då såå kefft. Sen han tror han är kändis när han har 4k följare. Han har psykos rakt av, hörde han har rummet bredvid quatrossa men han har rymt
Citera
2022-11-05, 19:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Purosangue

Typisk borderline brud påtänd verkar hon också vara, men jag är ingen narkotika expert.
Citera
2022-11-05, 20:08
Medlem
https://vm.tiktok.com/ZMFU7r6Dh/

Alex o Alva har tydligen en datenight😅
Citera
2022-11-05, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
https://vm.tiktok.com/ZMFU7r6Dh/

Alex o Alva har tydligen en datenight😅

Hon måste vara en av dom mer patetiska white trash brudar på listan där ute.

Wtf, här ta köttbullar med mos och håll käften?

Shit vilka glidare.
Citera
2022-11-05, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Hon måste vara en av dom mer patetiska white trash brudar på listan där ute.

Wtf, här ta köttbullar med mos och håll käften?

Shit vilka glidare.
Köttbullar kan förlåta en offentlig smutskastning de är sen gammalt!
Citera
2022-11-05, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Fy fanken vilken vedervärdig människa 🤮 så vidrig så man får gåshud under fötterna.

På riktigt viken totalt förstörd individ. Stackare.

Haha vilken dåre. Men skulle köra så länge ingen polare såg 🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in