2022-10-10, 22:51
Medlem
Lintottan08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milldue
Finns faktiskt en hel del tjejer som har fantasier om riktigt mycket äldre män. Någon slags fetich för att bli tagen av en "FUL GUBBE". Har haft iaf två flickvänner då jag var yngre som bekänt att de haft sexfantasier om 60+ 70+ gubbar. så det kan inte vara så ovanligt.

De flesta som har fantasier är villiga att prova sina fantasier minst en gång.

I andra kulturer så är hoppet i ålder mindre då i kulturer där yngre tjejer vanligtvis gifter sig med betydligt äldre (10+ år äldre misnt) av kulturella skäl. Dessa tjejer kanske är mer benägna att acceptera äldre än fjortisar i Sverige.

I Frankrike är synen på ålderskillnad betydligt vidare än vad vi har i Sverige. En tjej som är 18-20 har inga problem med sina vänner om hon "landar" en man som är 40-50 ingen höjer på ögonbrynen för det då det är vanligare där än i Sverige.

Nej nej det finns inga tonårs tjejer som vill ha sex med en FUL GUBBE. Du drömmer.
Citera
2022-10-14, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lintottan08
Nej nej det finns inga tonårs tjejer som vill ha sex med en FUL GUBBE. Du drömmer.
Har du någon erfarenhet av gubbar?
Citera
2022-10-31, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annikanyfiken
När jag var 37 så hade jag sex med en man som jag tror var 67. Nu är jag 49. Är lite sugen på att prova att ha sex med någon som är 70 eller t o m 80+. Bara allt fungerar som det ska så.
Himla tjat om pengar i den här tråden. Det kan väl finnas tjejer/kvinnor som blir kåta av tanken på att göra sånt majoriteten inte skulle?
Ja, många är underbara i sängen. Jag träffade ett kk på 68 (såg mycket yngre ut) när jag va 33. Knullade henne då och då tills hon va 73. Kåt, vild och galen i sängen. Köpte lägenhet i hennes grannlag för att komma henne närare. Magisk kvinna.
Citera
2022-11-01, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullehurk
Ja, många är underbara i sängen. Jag träffade ett kk på 68 (såg mycket yngre ut) när jag va 33. Knullade henne då och då tills hon va 73. Kåt, vild och galen i sängen. Köpte lägenhet i hennes grannlag för att komma henne närare. Magisk kvinna.
Härligt både för dig och henne låter det som! Det gillar jag!
Citera
2022-11-05, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zirik
Jag gillar mycket äldre män, men har än så länge inte haft nån över 70. Har ingen övre åldersgräns, anything goes så länge man är sugen tycker jag.

Och för att tolka frågan på det andra sättet: ja, jag skulle lätt kunna knulla med fler än 70 gubbar.

Vi söker också en man som fyllt 70 i år och vill ha en hälften så gammal petite present.
Citera
2022-11-05, 08:02
Medlem
Honeybaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lintottan08

Personalen så tycker jag att det är galet snuskigt att ha sex med en gubbe som har ena foten i graven. Kontrasten mellan min ”ungdom” och hans ärgade kropp är väldigt kittlande. Bara tanken gör mig våt typ.
Citera
2022-11-05, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeybae
Personalen så tycker jag att det är galet snuskigt att ha sex med en gubbe som har ena foten i graven. Kontrasten mellan min ”ungdom” och hans ärgade kropp är väldigt kittlande. Bara tanken gör mig våt typ.
Är det något du tänker prova?
Citera
2022-11-05, 08:16
Medlem
Honeybaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sae2050
Är det något du tänker prova?

Jag har redan testat det, vid flertalet tillfällen.
Citera
2022-11-05, 10:52
Medlem
Så skönt att det finns kvinnor som inte har något emot oss äldre män.
Citera
2022-11-05, 12:51
Medlem
Korta-kjolars avatar
Mycket hellre äldre än yngre är mitt motto 😊
Citera
2022-11-06, 11:15
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeybae
Jag har redan testat det, vid flertalet tillfällen.

Det måste vara en speciell upplevelse för ” gubbarna” kan de prestera generellt eller får de prestationsångest av stunden att kunna hantera en yngre skönhet som dig?
Citera
2022-11-06, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flugpappa
Det måste vara en speciell upplevelse för ” gubbarna” kan de prestera generellt eller får de prestationsångest av stunden att kunna hantera en yngre skönhet som dig?
Har dom inte redan knullat unga brudar i+50 åren så varför skulle dom inte kunna hantera...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in