2022-11-05, 00:35
Medlem
thomas24s avatar
Finns en artikel bakom betalvägg i Samnytt om vem som sitter häktad. Mehme* i förnamn
Senast redigerad av thomas24 2022-11-05 kl. 00:38.
Citera
2022-11-05, 00:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thomas24
Finns en artikel bakom betalvägg i Samnytt om vem som sitter häktad. Mehme* i förnamn

Vad var syftet? Få bort krögaren från marknaden i Helsingborg?
Citera
2022-11-05, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thomas24

jag snabb googlade mehmet 19år helsingborg och fick fram en mehmet erman på fyrverkaregatan och mrkoll har lämnat ut information om honom vid 52 tillfällen bara denna månaden så det kan ju va så att det kan va denna pajsaren .. Men jag kan ha fel !!!
Citera
2022-11-05, 13:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Commandernic
jag snabb googlade mehmet 19år helsingborg och fick fram en mehmet erman på fyrverkaregatan och mrkoll har lämnat ut information om honom vid 52 tillfällen bara denna månaden så det kan ju va så att det kan va denna pajsaren .. Men jag kan ha fel !!!

Vem har denna Mehmet skickats av? Vilka styr i Helsingborg nu när de ledande figurerna fått långa fängelsestraff?
Citera
2022-11-05, 13:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Härligt, det nya spännande Helsingborg fortsätter att leverera.

När tar det slut? Ska Helsingborg krögare behöva oroa sig för sina liv framöver?
Citera
2022-11-05, 14:19
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waldeus
När tar det slut? Ska Helsingborg krögare behöva oroa sig för sina liv framöver?
Det beror väl på hur inblandade de är i knarket och pengatvättandet. OM det ens finns några som motsätter sig ett samarbete eller beskydd gör de nog bäst i att snabbt alliera sig med snuten lite diskret. Jag tror det kommer stryka med folk. Så länge HBG i stort inte erkänner att kommunen har en organiserad kriminell cancer får de leva med det.
Citera
2022-11-05, 14:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Commandernic

Du har helt rätt, gör samma man sökning på bilder så får man fram bild fram häktningsframställan.
Citera
2022-11-05, 18:43
Bannlyst
Citat:
Det beror väl på hur inblandade de är i knarket och pengatvättandet. OM det ens finns några som motsätter sig ett samarbete eller beskydd gör de nog bäst i att snabbt alliera sig med snuten lite diskret. Jag tror det kommer stryka med folk. Så länge HBG i stort inte erkänner att kommunen har en organiserad kriminell cancer får de leva med det.

+1
Citera
2022-11-05, 20:38
Bannlyst
Citat:

Kan man konstatera att majoriteten av restaurangerna i staden på ett eller annat sätt involverats i samarbete/beskydd som du nämner?
Senast redigerad av Waldeus 2022-11-05 kl. 20:59.
Citera
2022-11-05, 20:56
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Kan man konstatera att 90 procent av restaurangerna i staden på ett eller annat sätt involverats i samarbete/beskydd som du nämner?
90 procent vet jag inte var du fått ifrån.
Citera
2022-11-07, 08:16
Medlem
Citat:
(FB) Man död efter skottlossning i Helsingborg (2022-01-18)

Du som verkar ha insyn, kommer mordet på 41 åringen (2022-01-18) att glömmas av de som stått M*nasazi nära eller kommer hämnd ske under den närmsta tiden? Han som var förhörd angående mordet som också äger bilföretag i Helsingborg, är det han som fortfarande är misstänkt för mordet i Helsingborg tidigare i år? Släppt och gått vidare i sitt liv eller är han fortfarande misstänkt?

Jag vet bara det jag hörde när jag arbetade i området i förra veckan. Mer insatt än så är jag inte.
Citera
2022-11-09, 01:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheFlyingFarang
Blattar i krogbranschen bryr sig inte om petitesser som parkeringsförbud.

Hur är det med krögaren idag? Har han fått livvaktskydd eller liknande efter det inträffade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in