2022-11-04, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb7
Undrar vem som är inne på Majas insta, någon stängde av kommentarerna på senaste bilden men inte på övriga, samt då avföljt Johanna.. skumt
Den första bilden har aldrig varit med kommentarer på MH sida och jag ser inte att dom inte följer varandra. Så vet inte var ni har fått det ifrån. Dom följer varandra.
Citera
2022-11-04, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allakantralla
Nu har du tappat bort mig helt: jag frågar efter teori om vems bil som använts, och flera tänker sig att brorsan lånat ut sin bil. Bla du själv i ett tidigare svar till mig.

Jag undrar då hur han kunnat undgå att bli anhållen eftersom det finns både kameror och vittnen på donken. Jag måste ha missuppfattat något här, och undrar fortfarande: vilken bil användes för att frakta kroppen och vem hade den/var stod den parkerad?

Jag var helt inne på bilen de mötte på vägen hem från Mac D. Så då pratar vi om olika bilar.

Jag har inte svarat dig tidigare om någon bror som skulle kunnat låna ut bil? Visste inte ens att hon hade en bror. Har jag svarat dig någonting om en bil så var det den de mötte på väg hem från Mac D jag syftade på. Hade ingen aning om någon bror så antingen var det någon annan eller så har jag missuppfattat vilken bil du skrev om.
Citera
2022-11-04, 22:20
Medlem
iminlilahelikopters avatar
Till er som påstår att M.H slutat följa J.J på Instagram svar nej.

Inlägget som kommentarerna är avstängd på ha varit det sen veckor tillbaka, så nej det stängdes inte nyligen....🙃
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iminlilahelikopter
Ja och jag kan även se att hon följer J.J

Ja??
Citera
Medlem
Efter att nu ha sett stackars anhöriga prata ut i TV 4 så blir man så fruktansvärt förbannad på dessa ynkliga fanskap som nu sitter häktade. Nu hoppas jag rättsväsendet agerar stenhårt och dömer dom till livstids fängelse. Släng nyckeln och låt detta bli ett kraftigt statement framöver till folk som begår grova brott.

Mina tankar går till Toves familj och nära anhöriga.
Citera
2022-11-04, 22:21
Medlem
iminlilahelikopters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Ja??

Folk påstod ju att jag hade fel....

Rätt ska vara rätt!
Citera
2022-11-04, 22:24
Medlem
Pythia_88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorsteniSthlm76
Vid Nye, nära JJs far, i anslutning till ett vattendrag såsom jag har förstått det.

Njae, annan användare i tråden har markerat detta området, tog mig friheten att kolla själv:

https://delafil.se/6bf0d8cb53712c39/Skurebo.png
Citera
2022-11-04, 22:26
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lindblomsgrön

Förstår inte vart du vill komma (/röra till det) ?
Svaren på frågorna framgår ju redan på sida 1 i den här tråden!
Senast redigerad av Xedome 2022-11-04 kl. 22:28.
Citera
2022-11-04, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allakantralla
Skulle inte dessa personer åtminstone blivit anhållna för medhjälp då? Donken har ju kameror plus det finns vittnen.

Nä varför? Det finns väl inget som tyder på att de varit inblandade. Det jag undrar över är varför hon valde att stanna och prata med dessa. I den situation hon befann sig i där och då var det väl inget läge för att stanna och prata lite. Nej det var nog genomtänkt från hennes sida på något sätt. De har säkert redan varit på förhör skulle jag gissa. Behöver ju inte ha varit något allvarligt alls, men helt klart stannade hon väl inte och bytte några ord för att hon var på humör för att småprata… inte i det läget va? Tror inte de gjort något alls men är väldigt nyfiken på vad hon sagt till dem. Kan hon ha frågat om de hade något i bilen hon behövde? Kan hon ha pratat med dem för att vinna tid på hemmaplan ifall kompisen var kvar där? Det gjorde ju helt klart att hon och grannen kom hem några minuter senare än om hon inte pratat med de i bilen.
Citera
2022-11-04, 22:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Är det osannolikt att T.T. dödades för att dölja ett annat brott?

T.T. har kanske hotat med att avslöja något som mgm har för sig, aviserar att samtalet är avslutat och hon har för avsikt att berätta något för någon?

Ponera att M.H. och J.J. sysslade med olagligheter och det blev känt att dottern till en framstående person i kyrkan är kriminell, kan det ha varit ett motiv?

Tolkar det som något åt det hållet, men kyrkan där i sista meningen kan du släppa, lika dumt som färgen på påsen!
Att TT hotat med att avslöja något om JJ är den springande punkten i detta, mycket troligt, MH har varit en duperad medlöpare, JJ har slagit i MH massor av lögner om TT... etc...
Citera
2022-11-04, 22:30
Medlem
Tänkte på det i poddavsnitt 2 av försvunnen när grannen stöter på J o hon säger att hennes kompis är så full o har ramlat men hon sover nu men mamma ska köra henne till MCD. Vem fan behöver mat om man väl har däckat, då är knappast fyllemat mitt i natten det första man varken orkar lr tänker på utan bara sova ruset av sig samt vilken mor åker iväg mitt I natten i höstväder för att köra sin dotter till donken o sen hem igen? Kanske borde man kopplat ihop allt oväsen med hennes märkliga bortförklaringar o ringt polisen men klart enkelt o va efterklok men väldigt tragiskt o ännu ett onödigt oskyldigt liv som fått lämna jordelivet!
Citera
2022-11-04, 22:31
Medlem
SuraStinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mingoarnes
Efter att nu ha sett stackars anhöriga prata ut i TV 4 så blir man så fruktansvärt förbannad på dessa ynkliga fanskap som nu sitter häktade. Nu hoppas jag rättsväsendet agerar stenhårt och dömer dom till livstids fängelse. Släng nyckeln och låt detta bli ett kraftigt statement framöver till folk som begår grova brott.

Mina tankar går till Toves familj och nära anhöriga.

Kan du länka till avsnittet? 🙏
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in