2022-11-04, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TorsteniSthlm76
MH och JJ är inte vänner på instagram längre

Undrar vem som är inne på Majas insta, någon stängde av kommentarerna på senaste bilden men inte på övriga, samt då avföljt Johanna.. skumt
Citera
2022-11-04, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PehrssonLennart
Det grannen säger är att han hör sparkar i väggen till vänster om ytterdörren. Så jag förstår inte var folk får att detta ska ha hörts från badrummet kommer ifrån?

Som sagt, jag tror att T inte orkar med bråket, meddelar till sin pojkvän att hon drar hem. J är inte färdigbråkad och enda alternativet är våld när T annars kommer lämna lägenheten. Hon dödas i hallen och sparkar i väggen när grannen står på andra sidan dörren.

Hon läggs i badrummet och J går ut och möter grannen i trappen.
Blod/spår av T:s kropp som ligger där ett tag gör att de måste städa rummet.

Är inne på samma spår som du, känns väldigt logiskt att det skulle gått till på detta sätt
Citera
2022-11-04, 22:10
Medlem
iminlilahelikopters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Vad hade det med saken att göra?

Jo.. du måste söka på hela namnet ibland syns det inte
Citera
2022-11-04, 22:11
Bannlyst
Har psykopaten JJ hotat MH? Om du inte hjälper till så händer samma sak med dig...

Tycker MH's utsaga skvallrar om något åt det hållet...
Citera
2022-11-04, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iminlilahelikopter
Jo.. du måste söka på hela namnet ibland syns det inte

J.J finns bland M.H's följare.
Citera
Avslutad
De indolenta snutarna är frustrerande jävla sega på att knäcka mgm måste jag säga.

Förstår inte hur svårt det ska vara. Vill ha fup innan jag trillar av pinn för helvete.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb7
Undrar vem som är inne på Majas insta, någon stängde av kommentarerna på senaste bilden men inte på övriga, samt då avföljt Johanna.. skumt

Hon följer visst JJ sök på hela namnet!!!
Citera
2022-11-04, 22:13
Medlem
lolnollkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Lyssna på podden. Det är den ena grannen som säger att det hörs från badrummet. Den andra grannen säger att han hör sparkar mot väggen. Det är två olika grannar som hör ljud från respektive lägenhet.

Badrummet låg väl till vänster om ytterdörren enligt grannen i podden. Därav teorin om badrummet.
Citera
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [Strange Days]
Detta är även min känsla. De misstänkta anhålls på måndagen och häktas på torsdagen. Vet inte hur pass snabbt eller långsamt det är rent statistiskt, men det känns ändå som relativt snabbt.

Har dålig koll på hur länge en person får sitta anhållen utan häktning.

När det gäller en yngre ”försvunnen” person så skall det till någon särskild trigger för att polisen skall agera så snabbt. Jag vill minnas att man brukar avvakta 48 timmar i dom lägena, om inget specifikt talar för annat.

Under 2020 upprättade svensk polis 25 686 händelserapporter gällande försvunna personer. Så det gäller att sålla agnarna från vetet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
J.J finns bland M.H's följare.

Ja och jag kan även se att hon följer J.J
Citera
2022-11-04, 22:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PehrssonLennart
Det grannen säger är att han hör sparkar i väggen till vänster om ytterdörren. Så jag förstår inte var folk får att detta ska ha hörts från badrummet kommer ifrån?

Från planritningen av bostaden, hur svårt kan det vara...
Citera
2022-11-04, 22:17
Moderator
OYs avatar
Är det osannolikt att T.T. dödades för att dölja ett annat brott?

T.T. har kanske hotat med att avslöja något som mgm har för sig, aviserar att samtalet är avslutat och hon har för avsikt att berätta något för någon?

Ponera att M.H. och J.J. sysslade med olagligheter och det blev känt att dottern till en framstående person i kyrkan är kriminell, kan det ha varit ett motiv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in