2022-11-04, 16:50
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Dumpen fiskar bl.a. på Facebook, anser inte det är ett ställe som främst barn hänger, så vad pratar du om? (Skriver).
Väldigt många unga råkar ut för förövarna just på Facebook - så fiskar de upp Dumpens fiktiva barn är det ju bara bra. Jag har dock inte sett något där fisket skett på Facebook, men det är en väldigt bra idé om det gör det.
Citera
2022-11-04, 16:51
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Väldigt många unga råkar ut för förövarna just på Facebook - så fiskar de upp Dumpens fiktiva barn är det ju bara bra. Jag har dock inte sett något där fisket skett på Facebook, men det är en väldigt bra idé om det gör det.
Trots att jag läst få loggar har jag sett 2 där fisket börjat på Facebook.
Citera
2022-11-04, 16:53
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Trots att jag läst få loggar har jag sett 2 där fisket börjat på Facebook.
Då kan du ju länka så jag kan läsa dem.
Citera
2022-11-04, 16:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Hon har ju lyckats. Och mer där till.
På ett drygt år hsn hon skapat en skara på 70k följare som blint och okritiskt stödjer hennes framfart. De betalar till och med gladeligen hennes privata skulder till KF!!
Det här är verkligen skickligt!!

Har du inte läst om hur skickliga psykopater är? Finns otaliga böcker om detta! Men, ser man det mörka är de också en stor fara för samhället. De stirrar blint mot målet, och då får det kosta vad det kosta vill.

Hur långt tror du Sara kommer gå med detta projekt? Om det krävs, tror du hon kommer ta livet av någon av de här männen bara för tron på den egna saken, att hon gör det för en god sak i hennes ögon?
Citera
2022-11-04, 16:55
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waldeus
Har du inte läst om hur skickliga psykopater är? Finns otaliga böcker om detta! Men, ser man det mörka är de också en stor fara för samhället. De stirrar blint mot målet, och då får det kosta vad det kosta vill.

Hur långt tror du Sara kommer gå med detta projekt? Om det krävs, tror du hon kommer ta livet av någon av de här männen bara för tron på den egna saken, att hon gör det för en god sak i hennes ögon?
Nej, hon kommer inte att ta livet av någon - det beslutet överlåter hon till gäddorna själva.
Citera
2022-11-04, 16:57
Bannlyst
Citat:
Nej, hon kommer inte att ta livet av någon - det beslutet överlåter hon till gäddorna själva.

Jodå, en människa av de karaktärsdragen kan gå över lik för sin sak. Var så säker. Ändamålen helgar medlen kallar hon det. Med den utgångpunkten råder inga som helst lagar och regler för hennes del. Står större än alla andra.
Citera
2022-11-04, 16:58
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Då kan du ju länka så jag kan läsa dem.
Nu kommer jag inte in på dumpen, kommer inte förbi 18 årstestet, står bara och snurrar. Men 33 åringen från Norrköping, och särskoleeleven i busskuren och i gul jacka.
Citera
2022-11-04, 16:58
Medlem
Citat:
Man kan också se det att föräldrarna har missat något väsentligt om ungarna söker sig till vuxna, trygga barn blockar om någon vuxen kontaktar dem, större problem med de som utger sig vara i barnets ålder.

De som uppger sig vara i barnets ålder missar Dumpen, men de är de farligaste.

Om man ska vara noggrann så är det Dumpen som groomar , de "förbereder" för den fysiska kontakten.
ja men de e inte snorisarnas fel men de är fet jävla fel av snubbar att utnyttja det
Citera
2022-11-04, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Trams. Vet du inte ett skit om
berätta va du vet om de
Citera
2022-11-04, 17:04
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Nu kommer jag inte in på dumpen, kommer inte förbi 18 årstestet, står bara och snurrar. Men 33 åringen från Norrköping, och särskoleeleven i busskuren och i gul jacka.
Töreboda -- ser ut som om han tar kontakt och han får direkt åldern 14 år, vilket han inte bryr sig om.

Norrköping är också den som skickar vänförfrågan och får redan i starten veta att åldern är 13 år.

Alldeles utmärkt att de inte hamnade hos verkliga barn.
Citera
2022-11-04, 17:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EIIer
Hämtat från Expressen.

Detta säger lite. Läs fetade meningen. Hur många anmäler till polisen efter att man själv fått det bekräftat? Vi kan prata om ett rån. Letar man då upp personen för att få det bekräftat? Inbrott? Gör man arbetet själv först eller anmäler man om _misstanke_?

Sen "hann" de inte anmäla!

De har inget intresse av anmälningar eller liknande. Deras intresse är att tjäna pengar genom att hänga ut människor till höger och vänster.

Skulle Sara välja mellan att först få material till sidan och hänga ut någon (medan det kan ske övergrepp under tiden) eller att så fort hon misstänker något göra en anmälan och låta polisen ta hand om det kommer hon välja pengarna först! Problemet är väl att det egentligen inte finns något brott innan hon "bekräftat" vem hon pratat med - kan ju vara en 12-åring som trollar på nätet, men det där är ändå polisen uppgift att hålla på med!

Varför skaffar hon inte sig ett ärligt och hederligt jobb som övriga 50 åriga kvinnor med barn? Hon är ute och agerar polis när hon själv har den ryggsäcken hon har? Rimmar väldigt väldigt konstigt.
Citera
2022-11-04, 17:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Borde man inte döpa om Dumpen nu när man flexar sina internationella muskler och kontakter.
Mitt förslag är DogShit.se, är ett utmärkt namn.
Dump betyder ju skita på engelska.

Hur mycket tror du hon skrapar ihop i Swish-intäkter månatligen? 40-50.000? Då finns fog för att vara sjukpensionär resten av livet. Varför jobba?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in