2022-11-04, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
I grund och botten tror jag att det handlar om svartsjuka. Inbillad eller ej.

Aha ok. Men inget mer specifikt än så?
Citera
2022-11-04, 07:07
Medlem
euromixerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dellocko
Är det sant eller rykte att TT hittades i en brun på ödetomten med fastskruvat lock?

Nej det är inte sant. Innanför avspärrningen där hon hittades fanns ingen ödetomt eller någon brunn. Utan det var i skogen.
Citera
2022-11-04, 07:08
Medlem
Viva-ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Så JJ la den döda TT på en häst?? Set blir ju värre och värre detta.....
Om det stämmer måste det vara typ första mordet med häst som transportmedel (delvis) på typ 150 år......

Nej det är du inte, det är helt uppenbart ditt troll!!

Du vet ju absolut INGENTING, så sluta trolla!

Ett troll kan inte göra någon "kvalicerad" gissning. Och att MGMs INTE ätervänt till dumpningsplatsen är väldigt uppenbart när man är påläst i fallet!

Vem har sagt att JJ skulle ridit runt med TT? Det jag har läst är att det påstås att JJ bara ridit i det området på söndagen.
Citera
2022-11-04, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viva-t
Vem har sagt att JJ skulle ridit runt med TT? Det jag har läst är att det påstås att JJ bara ridit i det området på söndagen.

JJ sågs rida i området på söndagen. Däremot är det ingen som sett henne rida förbi platsen eller vägen där kroppen hittades. Detta är bara vad man TROR. Att hon skulle titta på platsen i dagsljus för att försäkra sig om att det inte syntes några spår.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
men snälla, polisen har ju sagt att de inte misstänker några andra gärningsmän. Sluta anklaga pojkvännen!!

Precis anklaga de skyldiga istället, JJ och MH!!!!!

Undrar fortfarande ifall JJ och AW hade något ihop???
Citera
Medlem
ingen som har aftonbladet plus o kan se hela Leif´s senaste uttalande?
Citera
2022-11-04, 07:17
Medlem
SuraStinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av euromixers
Jaha. Jag kollade bara satellitbilder. Det är en bom.

Finns även en bom i slutet på vägen. Alltså väldigt nära korsningen mot JJs pappas gård.

Intressant! Nån som vet om de brukar vara öppna eller stängda? Om de är stängda förklarar det varför T lämnades hyfsat nära bommen. Hon lämnades ju dessutom inte alltför långt in i skogen. Det är ju mörkt vid 4-5-tiden, om GM dumpade kroppen då, då är det logiskt att de inte gick så långt från bommen och in i spenaten.
Citera
Medlem
Viva-ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonfisken
JJ sågs rida i området på söndagen. Däremot är det ingen som sett henne rida förbi platsen eller vägen där kroppen hittades. Detta är bara vad man TROR. Att hon skulle titta på platsen i dagsljus för att försäkra sig om att det inte syntes några spår.

Ja och det verkar ju ganska rimligt att hon skulle kunna gjort, om det nu visar sig vara sant. Men att hon skulle ha plockat upp TT på hästen har jag inte sett någon hävda, det menade jag.
Citera
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:

Ingen har sagt något......

Vilken dag dumpades kroppen då, tror du?
Citera
2022-11-04, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Så JJ la den döda TT på en häst?? Set blir ju värre och värre detta.....
Om det stämmer måste det vara typ första mordet med häst som transportmedel (delvis) på typ 150 år......

Nej det är du inte, det är helt uppenbart ditt troll!!

Du vet ju absolut INGENTING, så sluta trolla!

Ett troll kan inte göra någon "kvalicerad" gissning. Och att MGMs INTE ätervänt till dumpningsplatsen är väldigt uppenbart när man är påläst i fallet!

Du verkar ju uppenbart hela jävla obildad inom fallet. JJ sov hos sin pappa på söndag till måndag, hon kan ha ridit söndag kväll, alltså återvänt till platsen. Är det helt jävla otänkbart för din lilla hjärna eller? Så trött på sånna som dig som bara tror sig veta allt hipp som hepp. Goddag yxskaft.
Citera
2022-11-04, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av [Strange Days]
Detta var nya uppgifter åtminstone för mig. Är det ett rykte som går i Vetlanda, eller var har du fått uppgifterna ifrån?

Det är ryktet jag fått höra av flera men vet inte om det ligger någon sanning i det
Citera
2022-11-04, 07:23
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonfisken

Nu var det en ca 50 år sedan jag red, men är det inte väldigt vanskligt att rida i mörkret i dålig terräng (stockar och stenar etc. för hästen s.a.s.

Citat:
Ja och det verkar ju ganska rimligt att hon skulle kunna gjort, om det nu visar sig vara sant. Men att hon skulle ha plockat upp TT på hästen har jag inte sett någon hävda, det menade jag.

Nej, men det var en eller 2 teorier i tråden för ca någon vecka sedan, båda av norskskrivande kontohavare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in