Annonser står för 89% av Twitters inkomster, spårar det ur pga att rasister, foliehattar och diverse MAGA pack bjuds in och börjar löpa amok så kommer botten att gå ur så snabbt att Musk inte kan göra ett skit åt det. Jag undrar hur högt han har belånat sitt innehav i Tesla för att få lös miljarderna.
Ja, Elon Musk har hittat sitt rätta medium där han
och Trump kan tävla med sina konspirationsteorier.
The bird is freed twittrade Elon Musk efter att han har köpt Twitter för 44 miljarder USD. Enligt SVT följdes detta av att ledningen eskorterades ut från huvudkontoret. Elon Musk ska ha sagt att han gör detta för att säkra framtidens yttrandefrihet och demokrati. Underförstått att ledningen har varit i vägen för det.
Vad innebär detta för konspirationsteorier som QAnon, rymdödlorna och pedofilsatanismen? Kommer alla sanningar att postas på Twitter nu?
Sånt får man bara om man aktivt själv söker efter det. Svårare än så är det inte.
The bird is freed twittrade Elon Musk efter att han har köpt Twitter för 44 miljarder USD. Enligt SVT följdes detta av att ledningen eskorterades ut från huvudkontoret. Elon Musk ska ha sagt att han gör detta för att säkra framtidens yttrandefrihet och demokrati. Underförstått att ledningen har varit i vägen för det.
Vad innebär detta för konspirationsteorier som QAnon, rymdödlorna och pedofilsatanismen? Kommer alla sanningar att postas på Twitter nu?
Allt jag vill se är Donald Trumps återkomst. Vill också se alla som har sina pronouns skyltade bli bannade for life.
Senast redigerad av KnolaDinMama 2022-11-02 kl. 20:47.
Japp, under de följande tolv timmarna efter Elon Musks befriande av Twitter så ökade användningen av n-ordet med nästan 500 procent i jämförelse med det tidigare genomsnittet.
Jag tror Musken bara befriar fågeln från sitt lidande (mördar den) och tar över med sin egen app X som är under uppbyggnad.
Citat:
Elon Musk announces Twitter mass layoffs to begin Friday
The reduction, which will be delivered by email, comes as the new Twitter CEO was speculated to cut as much as 50% of staff
Jag trodde ingen använde twitter sedan några år. Nu har alltså narkomanen musk köpt skiten.
Läser att annonsörer drar sig bakåt men det är väl inga annonser där? Det var det inte 2010 när jag hade ett konto
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!
Stöd Flashback
Swish: 123 536 99 96Bankgiro: 211-4106
Stöd Flashback
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!