2022-11-03, 20:54
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
I samma klass som blattelito skulle jag säga

Kunde inte sagt det själv. Båda mördade och kom undan med det. Skillnaden är väl att Alexander kyckling råkade mörda medans psykopat Abbe planerade utförde och kom undan. Bägge lika äckliga oavsett såklart
Citera
2022-11-03, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Hon e helt manisk asså 😂

Tror ni hon har bazz Alex Ceesay ens? Har han så jävla dåligt omdöme?
jag tvivlar på det faktiskt, inte för Alex har bra omdöme men hon skriker crazy rakt igenom och är uppenbart psykotisk och har vanföreställningar. Skulle Alex träffa hon så skulle hon aldrig släppa iväg han levande

Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Om man jämför med autotune ceesay så är den ett steg högre upp i nivå
Kiiikiiiiii do jo lav miiiii Ama rajdaaaaaaaa osv hahaha
Skillnaden är att Alex text flyter på bra utan att va krystat o hackigt som ghost låter ansträng bara, inget flow låter som han är tvingad att rappa typ. Och Alex autotune används ”rätt” medans ghost har låtit en apa mixa hans
Citera
2022-11-03, 21:45
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
jag tvivlar på det faktiskt, inte för Alex har bra omdöme men hon skriker crazy rakt igenom och är uppenbart psykotisk och har vanföreställningar. Skulle Alex träffa hon så skulle hon aldrig släppa iväg han levande

Skillnaden är att Alex text flyter på bra utan att va krystat o hackigt som ghost låter ansträng bara, inget flow låter som han är tvingad att rappa typ. Och Alex autotune används ”rätt” medans ghost har låtit en apa mixa hans

Vilken text? Syftar du på låtar för flera år sedan eller kiikiiii do jo lav miiii ama rajdaaaaaaah (autotune)
Jo men verkligen bra texter hehe
Citera
2022-11-03, 21:49
Medlem
Herrejävlar vad packad Alva är på sin senaste TikTok, med Alex vid sin sida! Helt jävla ballögd!
Suck, tragiskt.. slut på ord
Citera
2022-11-03, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Herrejävlar vad packad Alva är på sin senaste TikTok, med Alex vid sin sida! Helt jävla ballögd!
Tänkte på det oxå man ser på henne att hon är jätte påverkad. Och de måste vara alex som sitter brevid....
Här kan ni se klippet https://streamable.com/was1n1
Citera
2022-11-03, 21:56
Medlem
Citat:
Vilken text? Syftar du på låtar för flera år sedan eller kiikiiii do jo lav miiii ama rajdaaaaaaah (autotune)
Jo men verkligen bra texter hehe
Påstod aldrig att texten är bra bara att den flyter på bättre, låter inte lika krystat som mr black
Citera
2022-11-03, 21:57
Medlem
Citat:
Måste vara nån blandning av drogmissbruk och boder/schitz mm. Saknar helt verklighetsuppfattning. Tror inte ens hon träffat Alex 😂

Men ingen som hört något från Alex? Håller han på tända av nu eller vad gör han?

Han sitter och gäller om Alva på hennes Insta. Gör sina satans luftpistoler, och visar fingret. Högst oklart vrf.

Alva njuter, men spelar hemlig, och filmar inte hans ansikte.

Snälla, bara skjut mig för att jag fortfarande bryr mig...

Edit: +1 Sry, missade att det redan fanns samma på Tiktok.
Senast redigerad av Kokhett 2022-11-03 kl. 22:00.
Citera
2022-11-03, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet

Citat:
Ursprungligen postat av 21.savage
Tänkte på det oxå man ser på henne att hon är jätte påverkad. Och de måste vara alex som sitter brevid....
Här kan ni se klippet https://streamable.com/was1n1
Hon ser helt påtänd ut, man ser så tydligt i ögonen hon känner sig skit häftig hela videon hon tror hon e fkn Gåsmamman, helt habbad, fkn pinsamt de inte coolt att leva denna pundar misär, hon fick ändå en chans när dom gjorde slut men nu hon går tillbaka för att känna sig som vääärsta bad bitch Queen slay periodt. ALVA DU ÄR PINSAM RYCK UPP DITT FKN LIV DIN ÄCKLIGA KANIBALGRIS FEJK MUSLIM FYLL LÄPPARNA LITE TILL. Och ta en fkn dusch du e helt flottig
Citat:
Ursprungligen postat av Kokhett
Han sitter och gäller om Alva på hennes Insta. Gör sina satans luftpistoler, och visar fingret. Högst oklart vrf.

Alva njuter, men spelar hemlig, och filmar inte hans ansikte.

Snälla, bara skjut mig för att jag fortfarande bryr mig...

Edit: +1 Sry, missade att det redan fanns samma på Tiktok.
Haha asså dom där jävla låtsas pistolerna, fattar inte folk hur pinsamt det är? Han och pissluffaren startklar kan ju duell med sina fingerpickor jävla barn
Citera
2022-11-03, 22:07
Medlem
Vaxads avatar
Citat:

Skitsnack.

https://www.instagram.com/reel/Cj5a7psLjTu/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

De här raderna är bättre än allt Ceesay någonsin släppt. Flowet, barsen, och leveransen. Allt.
Citera
2022-11-03, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Skitsnack.

https://www.instagram.com/reel/Cj5a7psLjTu/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

De här raderna är bättre än allt Ceesay någonsin släppt. Flowet, barsen, och leveransen. Allt.
Men snälla du kan du något om musik? Ghost gör en cover och failar i delivery ändå, hata eller älska Alex men man kan inte bortse från det, hela låten är hackig och dåligt flow. Sen texterna har jag aldrig sagt något om, Alex texter är långt från kreativ men deliveryn mix flow allt flyter på bra, ghost låter ansträngd och nästintill obekväm att lyssna på.
Citera
2022-11-03, 22:13
Medlem
RoryBreakers avatar
Citat:
Kunde inte sagt det själv. Båda mördade och kom undan med det. Skillnaden är väl att Alexander kyckling råkade mörda medans psykopat Abbe planerade utförde och kom undan. Bägge lika äckliga oavsett såklart

Läser man mellan raderna så fattar man ju att Blattelito avsiktligt tryckte den där kanylen. Jag ursäktar min okunskap om Alex fall, men var det en ren och skär olycka eller hur fan blir man friad från att skjuta någon i huvudet och sen försöker bränna kroppen(?)
Var det någon annan som fick ta på sig mordet eller hur kommer man undan att vara insyltad i en så allvarlig situation utan några åtal?

Återigen, ursäkta min okunskap men får inte ihop händelseförloppet..
Citera
2022-11-03, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoryBreaker
Läser man mellan raderna så fattar man ju att Blattelito avsiktligt tryckte den där kanylen. Jag ursäktar min okunskap om Alex fall, men var det en ren och skär olycka eller hur fan blir man friad från att skjuta någon i huvudet och sen försöker bränna kroppen(?)
Var det någon annan som fick ta på sig mordet eller hur kommer man undan att vara insyltad i en så allvarlig situation utan några åtal?

Återigen, ursäkta min okunskap men får inte ihop händelseförloppet..
Man hotar ett vittne till tystnad och sen man hittar på att det fanns en till oidentifierad man där som ingen kan namnet på som tog en pistol o sköt en bilmekaniker o lämna pistolen o gick hem, så ringde Alex sin bror i Gävle och bad han och hans vänner komma o städa undan liket och köra ut kroppen till nån random gård o fjutta eld på den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in