Citat:
Ursprungligen postat av
Revelations
Vad snackar du för skit? Det här är kvinnor som har gjort detta. Fan ska ni extremfeminister alltid försöka skylla det på män?
Kvinnor mördar utan att behöva "ha testosteron" i kroppen. What the actual fuck.
Man börjar som man bli ganska van vid det tyvärr, så man tar inte åt sig längre.
Ser det som vanligt när män blir påhoppade av hit deras hormoner fungerar och hur aggressiva de är.
Att det är människor som är lite bakom och inte riktigt ser hur verkligheten ser ut 😂
Kan väl säga så mycket som så att det är oftast inte jag som är sur och grinig i relationen som jag lever i.
Men det är ju en tanke även om den inte kom så långt.
Det finns många bra kvinnor och många bra män och givetvis fler som är bra, men alla som är dåliga är dåliga oavsett vad de har för kön nationalitet ålder osv osv.
Men här har vi två unga kvinnor som inte är några andra än två av den dåliga sorten, man kan inte försvara handlingen att de tillsammans har dödat en människa som hade hela livet framför sig, som skadat en hel familj och orsakat ett trauma som aldrig läker.
Kan inte föreställa mig smärtan av att förlora ett barn och vill aldrig uppleva det, föräldrarna går först det är så det ska vara.