Citat:
Ursprungligen postat av
FluffigGuldigVovve
Det är bara svettiga WT-svennar som kör A-traktor. Snus, brudar, hockey (eller fotboll, om man är en EPA-bög i södra Sverige), avgaser, techno- och nightcoremusik (skjut mig här och nu) samt glosögda horungar till föräldrar som inte satte stopp för den dåliga idén att låta sonen axla rollen som fullblodspatrask. Det är A-traktor-kulturen i ett jävla nötskal.
Moped är en 15-årings tilltänkta transportmedel, inte en bil. Och nej, en svettig EPA-åkande svenne har inte knullat min flickvän, utan jag hyser bara ett stort förakt mot hela den subkulturen. Blir svettig och får ångest bara jag tänker på EPA-traktorer, Power Meet eller Wheels & Wings. Så mycket WT-folk hittar ni inte ens i Ullared.
Invandrare, EPA-traktorer, feminister, godhetssignalering, mygg, folkmord, feta människor, invasionskrig och dansband. Det här är listan över skit jag inte klarar av, i ungefärlig ordning dessutom.
voff voff
Du får mej att tycka att epa raggarna är coola.
Det är töntar som känner klass förakt.
På den gamla goda tiden byggdes dom dom i traktorgaragen på gården
och grabbarna lärde sej att svetsa i femtonårsåldern i garagen.
Många av dom är framgångsrika företagare i dag, det är väldigt svårt att kalla dom wt.
Deras farsor växte upp på fattig landsbygd och gjorde vad dom kunde för att deras söner skulle förena
nytta med nöje.