Citat:
Ursprungligen postat av
Magictrix
Lite mysko att inlägget handlade om att de inte köpt följare. Någon frågade då vart följarna kom ifrån (flera tusen på ett dygn). Men de vägrade svara på frågan och kallade killen för att vara sinnessjuk och ett troll.
Men ingen kunde eller ville svara på vart följarna i så fall kom ifrån. Det är klart de har köpt följare, men varför skriva en dementi när man inte kan svara på frågan?
Haha, ja det är så udda så man undrar om det är en vuxen person som ligger bakom det inlägget. ” Vi har ALDRIG köpt några följare”
Så glad jag blev att de förstått att de inte kan radera alla som frågar saker på deras sida helt plötsligt. Kommentarerna fick vara kvar. Verkade så lovande inför framtiden.
Men den glädjen varade inte länge så då kan vi alltså vänta oss att de nya namnen är ett spel för gallerierna? Det är ändå herr Hybris som styr och ställer. De andra verkar inte våga säga emot. Är det så vi ska tolka det?
Så de lägger alltså ut att de aldrig har köpt gillamarkeringar. En lögn som de andra inte vågade stå rakryggade emot utan ställde sig bakom. Det har ju visat sig att det inte lönar sig att köpa gillamarkeringar. Det blir jättekonstigt om ändå bara 3 personer gillar ett inlägg. Man ser en kommenterar men den är raderad. Flest följare när man dör, vinner inte.
Den 14/4 fanns det 2127 gillamarkeringar på UV’s sida
Den 22/7 fanns det 3110
Den 31/7 fanns det 3186
Den 2/8 fanns det 3194
Den 11/8 fanns det 3540 sen eftermiddag och 2 timmar senare sjönk det till 3250
Den 24/8 fanns ca: 3000
Den 25/8 fanns ca: 5000
Den 26/8 fanns det 7291
Den 27/8 fanns det 8700
Den 28/8 fanns nästan 14000
Den 8/9 börjar de tappa gilla- markeringar
Den 3/11, idag alltså, fanns det 8859 när jag tittade senast. De har tappat 5 stycken de senaste timmarna.
De 4 första har jag skärmdump på och resten hittade jag i mina inlägg här. Den 11 augusti tappade de plötsligt 300 följare. Har för mig att det var samband med något avslöjande.
Dahlman triggas igång. Den 25 augusti börjar han handla gillamarkeringar så det står härliga till. På bara 4 dagar ökande alltså gillamarkeringarna med nästan 11 000. På 4 dagar. Något är allvarligt fel här. Någon är inte frisk. Organisationen är falsk och saknar totalt transparens och trovärdighet.