Citat:
Ursprungligen postat av
Kukilon
Har ni träffat någon normal och produktiv människa som står på Putins sida i denna konflikt? Av kanske 200 personer jag har i min närmare bekantskap finns en och han skulle av många klassas som en judehatare och faller för nästan alla konspirationer. Det är på gott och ont som dessa minoriteter dras till ett forum som flashback.
Träffar massor av människor i hela Sverige eftersom jag reser i jobbet. Har en tämligen stor bekantskapskrets i övrigt utöver det. Som består av både vänster och högerfolk. Ja vi klarar av att umgås trots att vi tycker olika.
Av alla dessa så finns det EN som uttalat stöd till pruttler och rysslands invasion. Men han är en jävligt skum och ensam människa, ingen partner, tjockis, tror på en jävla massa andra konstigheter.
Och inte ens han stödjer själva våldsamheten utan är mer inne på att allt ingår i "den stora konspirationen". En riktig foliehatt. Rätt snäll men en riktig kuf. Olycklig.
Så ja, alla som är här inne och brölar är helt klart i minoritet om de är svenskar. Sen finns det ju "äkta" rysstroll också. Och de korkade serberna såklart.