Citat:
Ursprungligen postat av
Chandler Bing
Undrar hur hon dog? Har dom knuffat henne och hon ramlade olyckligt, eller har dom använt nåt tillhygge typ kniv. Det blir ”spännande” att få veta dödsorsaken. Vad hände henne egentligen?
Jag tror att det blev ett bråk som gick överstyr, strypning eller kvävning med påse då.
efter mordet så plockar JJ på sig T mobil o ev cykelnyckel, två flugor i en smäll, hon möter på grannen och hela planen fuckas. hon går tbx till lägenheten och säger åt MH att vänta i lägenheten tills hon återvänder. hon återvänder och de båda kommer överens att de måste vänta 1-2 timmar tills grannarna förhoppningsvis gått å lagt sig. de bär ut henne inlindad i något(?) eller bara kör på med synlig kropp i händer o ben. åker till fyndplatsen och dumpar henne, sen drar de till illjaren och parkerar bilen, de snackar ihop sig lite om vad de ska säga till polisen om de skulle bli gripna, efter ett tag så somnar en/båda av utmattning (de har dygnat)
Edit : Jag kan tänka mig att fyndplatsen är en tillfällig, de planerar att flytta kroppen till ett bättre ställe på måndagseftermiddagen men blev gripna.