Citat:
Ursprungligen postat av
R.E.R.R.L
Män är starkare det är evolution och det lär nog aldrig växla heller pga av hormonerna.
Det krävs mycket träning för en tjej för att bli starkare än en normalstark kille.
Du verkar ha nollkoll. Huruvida en kvinna är starkare fysiskt än en man - hänger helt och hållet på kroppens konstitution och gener.
Det var jävligt längesen jag tränade, ändå har jag inga som helst svårigheter att bära en man på 95 pannor otränad (har testat). Lätt att bygga muskler, osv. En smal man med andra gener tar jag lätt i styrka.
Står utom allt rimligt tvivel, att en av dem potentiellt sett kan förflytta offret, tyvärr. Däremot är det såpass riskfyllt - att det knappt låter sig göras i ett flerfamiljshus. Som jag fattat det, var dock lägenheten belägen i ett tvåvåningshus. Vilket isf reducerar antalet potentiella vittnen. Betydligt lättare att ha koll på.
Resan till McDonald's med grannen låter märkligt. Skulle hon/de dragit och käkat efteråt? Kanske jag som fått tidslinjen om bakfoten.
Att de inte pratade ut och blev sams, vet vi vid det här laget. Också riskfyllt att påstå av JJ, om våldet/annan hantering av ngt stort, tungt hörs ut, grannar knackar på.
Får inte ihop det. Hade inte TTs cykel varit placerad utanför, hade det legat nära till hands att tro att de "gjort upp" någonstans ute. Är inte cykeln ditplacerad, antar jag att TT tex. kan ha tagit initiativ till konfrontation. Vilket indikerar att ämnet var viktigt, relationsrelaterat på ngt sätt.