Citat:
Ursprungligen postat av
Celestron
Instämmer!
Mordet var planerat. Allra senast vid tiden på Nöjet.
Varför var TT orolig för sin vän? Varför efterlyste hon sin kompis på Nöjet, pratade med barchefen om var hon fanns, visade tydligen ett foto på henne också? Det var bråttom att hitta henne. När hon sen hittade dom konfronterade hon dom. Det blev bråk om saken. JJ och MH kom till slutsatsen att TT måste tystas! För gott. Dom kan inte göra det på Nöjet, utan lockar med TT hem till lägenheten.
Det kan röra sej om narkotika. Men det kan också röra sej om homosexualitet.
Oavsett vilket ansåg dom att T måste röjas ur vägen, och det snabbt.
Jag vill inte tro att mordet var planerat. Isf är det ju inte så smart att döda henne i lgh med alla logistikproblem som det innebär. OM de planerat att döda henne vore det väl smartare att locka in henne i en bil för att köra långt ut inthemiddleofnowhere och döda henne där .
Jag tror att bråket eskalerade i lgh och resulterade i slagsmål som ganska snabbt blev Ts död. Kanske slog hon huvudet i något under handgemäng och tuppade av. Kanske tog ngn av MGM stryptag på henne och tryckte till för hårt . Annars skulle hon nog ha skrikit. Hursomhelst är jag tacksam att de hittat henne och hoppas att förövarna får ett väldigt kännbart straff. RIP Tove.