2022-11-02, 22:14
Medlem
fluffypuffys avatar
Vem är Joh@nnas bror? Finns det en facebook eller liknande att kika på?
Känns som att han står näst på tur att hamna i häktet om jag inte är helt felt ute här?
Citera
Medlem
Scires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lindome
Jag tyckte polisen sa i pressträffen att dom hade spårat att dom misstänkta hade haft aktivitet i området (förmodligen under natten) och på så sätt lyckats lokalisera platsen.

Jo, de sa det bl a. Men det var under en senare intervju där frågan ställdes direkt som jag uppfattade den här konstiga glidningen i svaret som jag reagerade på.
Citera
Medlem
Om det stämmer att MJ fått besök av närstående så har väl pappa pingstpastor sagt att Gud förlåter och då kunde hon sjunga ut. Denna fup lär bli Sveriges mest lästa!
Citera
2022-11-02, 22:15
Medlem
trancass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pythia_88
Vi har att göra med två lågbegåvade som är häktade och som knappast har koll på hur en fjärrkontroll till tv funkar. Den gick de bet på.

Läkare måste ha 130 i IQ för att klara studierna, och även en intelligent person fattade inte att GPS behövdes stängas av.

OK, de är lågbegåvade, men är de snygga? Kan du outa namnen så att man kan googla lite. Ena pappan var väl Pingstpastor och pingstvänner är alltid djupt störda individer
Citera
2022-11-02, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glorup
Om vi tar från centrala vetlanda. Hur långtid tar det ut till flagesjön med bil ?

Åker man förbi biltema ?

En kvart, tjugo minuter. Och nej, man kör inte förbi biltema på vägen.
Citera
2022-11-02, 22:19
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sudowoodu
Av det jag har sett och läst om tjejerna, kan ej förstå varför JJ och MH är vänner? Deras umgängeskretsar verkar helt olika, dom som personer verkar helt olika

Det är väl inte helt så ovanligt till att man kommer upp i 20års åldern och glider isär.
Extremt och tragiskt att det ska behöva leda till död.
Det finns nog här detta fallet sådan skit som går bakåt ungefär som i blattegängen. att antingen kompis eller så död.
Citera
Medlem
Vet inte om någon annan skrivit innan
Men det står nu i expressen att ”övervakningsbilder visar en bil som har koppling till den ena häktade kvinnan vid två olika tillfällen på en nyckelplats i utredningen”
Citera
Medlem
Citat:
Om vi tar från centrala vetlanda. Hur långtid tar det ut till flagesjön med bil ?

Åker man förbi biltema ?

Biltema är åt helt fel håll, man åker österut (eller sydost, eftersom tråden vill man ska vara tydlig med sådant) på väg 125. Har dålig koll på exakt vilken avtagsväg som är den bästa, det finns några stycken som leder rakt ut i skogen, men skulle tippa på 15-20 minuter.
Citera
2022-11-02, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Vem är Joh@nnas bror? Finns det en facebook eller liknande att kika på?
Känns som att han står näst på tur att hamna i häktet om jag inte är helt felt ute här?

För två minuter sedan gick den att hitta men sök efter N*ls med samma efternamn som JJ
Citera
2022-11-02, 22:20
Medlem
Citat:

Åker man förbi biltema ?

Ja vad kan de ta, 15 min kanske.
Nej du åker inte förbi biltema om du åker från centrum, men kommer du utifrån,
Från Eksjö hållet kör du förbi biltema
Citera
2022-11-02, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarsol67
För två minuter sedan gick den att hitta men sök efter N*ls med samma efternamn som JJ

Profilen verkar vara inaktiverad
Citera
2022-11-02, 22:21
Medlem
Odovacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odovacer
Jag har bara hört att man sökt efter Tove norr om Vetlanda vilket väl verkar rimligt eftersom hennes telefon, och troligen hon också färdades i den riktningen. Men det kan ju vara så att hon dumpats på annan plats av någon anledning. Vet någon om sökningar gjorts i andra områden?

Inlägg från 25:e oktober. Ingen verkade tycka att det fanns någon poäng i det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in