2022-11-02, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
Tacksam om du kan länka.

https://www.smt.se/2022-11-02/live-tv-2100-avliden-person-hittad--polisen-haller-presstraff

Här har du lokal
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Queenofqueens
Kan man ha flyttat hennes kropp i efterhand? Tänkte skriva det i min tidigare inlägg. Men polisen verkar ha sökt av där en gång tidigare utan resultat.
Hemskt det här. Tankar till anhöriga och vänner.

Nattetid troligtvis när det är som”lugnast” tror pappan är delaktig
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snipergirl
Det förklarar inte dunsarna eller sparkarna som grannen hörde. Men främst så känns det högst osannolikt att man isf inte bara tar med cykeln och går med den, ist för att skita i den och låter den stå kvar?

Det är sant, skulle kunna vara så att det endast var "aggressivt festande" som någon skrev tidigare i tråden, jag vet inte. Endast spekulation från min sida.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
De 2 häktade och Tove?

Nej de va en annan tjej men hon drog efter nöjet
Citera
Medlem
Chablisnoirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Tove❤️

Är det bekräftat att T verkligen varit i lägenheten? Mobilen är pejlad där men det behöver ju inte betyda att hon varit där.

Tycker det verkar märkligt om dom kunnat få ut henne utan att bli upptäckta. Verkar vara en trapp med rörelse på nätterna…

Vad är det som säger att de inte blev upptäckta på något sätt?
De blev ju faktiskt häktade ganska omgående.
Förundersökningen vet vi ju inget om.
Citera
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snipergirl
Det förklarar inte dunsarna eller sparkarna som grannen hörde. Men främst så känns det högst osannolikt att man isf inte bara tar med cykeln och går med den, ist för att skita i den och låter den stå kvar?

Det kanske var de 2 nöttern (mgm) som bråkade med varandra ???
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmy007
Jag försöker verkligen hänga med i denna tråd, men det är ju omöjligt eftersom folk spinner som vanligt på vad en kompis kompis kompis sagt.
Jag försöker förstå vem är vem i alla förkortningar, ett meddelande eller likande skulle hjälpa.
TT ÄR TOVE JJ ÄR JOHANNA MH ÄR MAJA
Citera
Medlem
Beck86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [Strange Days]
Men herregud.

Det är väl vid det här laget ganska uppenbart att en av MGM har brutit samman och berättat för polisen var kroppen fanns.

Båda MGM har suttit med fulla restriktioner och har inte kunnat kommunicera med någon på utsidan.

Kroppen har INTE flyttats. Polisen har helt enkelt missat den vid tidigare sökning.

Vi HAR... gått på denne plats... Kroppen HAR flyttats efter gripanden..... Garanterat.... Till 10000000000000 %
Citera
2022-11-02, 20:37
Medlem
Fibonaccitals avatar
SVT kommer att sända direkt från presskonferensen med start strax innan klockan 21.00

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/avliden-person-hittad-i-vetlandatrakten
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.P
Va? Är det bekräftat att ngn av dem har berättat om vart T fanns?

Det sägs att ngn av de sagt var kroppen finns
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svana
Hela detta fallet handlar ju om tre tjejer?

Tove var inte med på förfesten vad jag fattat det som, utan JJ och MH hade en kompis till med sig när de gick till Nöjet.. denna 3dje person ska ha gått hem när stället stängde..
Citera
2022-11-02, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Kanske har missat något men vart står det att gärningsperson pekat ut vart kroppen finns? Då menar jag inte någon enstaka fbanvändare som påstår något utan mer verifierat i media eller från polis/advokat/åklagare

En här inne känner markägaren där TT hittats
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in