Citat:
Ursprungligen postat av
Tammer
Det är därför jag citerar från Wikipedia. Det är alltså inte mina åsikter utan andras, och Wikipedia är öppet för alla att kommentera och göra tillägg. Det är alltså ingen rysk propagandsida, och av alla fakta och årtal framgår det att de som lämnat informationen är väl insatta i ämnet.
Det du har rätt i är att T-34ns framgångar byggde mycket på antal, man hade helt enkelt råd att göra förluster i strid. Till skillnad mot tyskarna, vars dyrbara och komplicerade stridsvagn blev underlägsna i antal mot ryssarna.
Det är därför jag delade lite riktig information till dig. Så att du slipper den förkortade valsen som skrivits i förenklad form på wiki. Att du dessutom hävisar till wiki EFTER ditt påstående om huruvida T-32/34 var bra, säger ju inget annat än att du i grund och botten inte har en susning om NÅGON stridsvagn......ditt hänvisande till att T55'an var en avancering styrker detta. Nästa gång du vill sprida kunskap här, som du dessutom HÄVDAR vara sann, så gör det åtminstone med litta kött på benen. Tack på förhand.
PS - kolla länkarna, för de är intressanta på riktigt.....dvs....om du nu EGENTLIGEN bryr dig om det du sitter och SPYR ut som propaganda här