2022-11-02, 01:47
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever
Kärringen är desperat!! Inte så rik som hon utger sig att vara.

Detta borde ju inte vara så svårt att avgöra. Gunilla får väl spela in ett ljudklipp där hon säger "hallelujah" som sedan jämförs med West's "hallelujah". Om det inte matchar så finns det uppenbarligen fler som låter som Gunilla.
Citera
2022-11-02, 07:23
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Detta borde ju inte vara så svårt att avgöra. Gunilla får väl spela in ett ljudklipp där hon säger "hallelujah" som sedan jämförs med West's "hallelujah". Om det inte matchar så finns det uppenbarligen fler som låter som Gunilla.

Oavsett om detta är idioten Gunilla, så är jag nyfiken på hur regelverket ser ut.
Är detta sätt att använda en mkt kort fras helt förbjudet? Och varifrån kommer siffran minst 40.000$ ifrån?

(nu vet jag ju att USA är totala i huvudet i detta med att stämma varandra på overkliga belopp för overkliga saker)

,
Citera
2022-11-02, 07:33
Medlem
Mullrets avatar
När dottern blir myndig så uteblir väl underhållet? Helt eller delvis.

Persson får väl kroka tag i någon rik dåre igen.
Citera
2022-11-02, 10:47
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Oavsett om detta är idioten Gunilla, så är jag nyfiken på hur regelverket ser ut.
Är detta sätt att använda en mkt kort fras helt förbjudet? Och varifrån kommer siffran minst 40.000$ ifrån?

(nu vet jag ju att USA är totala i huvudet i detta med att stämma varandra på overkliga belopp för overkliga saker)

,

Jag tror mycket väl att det är förbjudet att använda någons röst utan tillstånd, men Gunilla måste bevisa att det är hennes röst. Och 40.000$ lär ju vara kaffepengar för Kanye West.
Citera
2022-11-16, 22:44
Medlem
Gunilla är i farten igen.
Hängt ut stackars mamma på bloggen.
Totalt Djävlarns gränslös 🤮
Citera
2022-11-24, 22:44
Medlem
skillad-banans avatar
Vad lever hon på egentligen? Bidrag förstår jag, men vad får hon och vilka bidrag? "Underhåll" där hon bor, vad täcker hyran osv?
Citera
2022-12-19, 12:27
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Nu har det brunnit.

Hon måste förstå att ”sexiga” bilder på dottern inte är bra.

Orkar inte utveckla.

Bara sjukt
Citera
2022-12-19, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skillad-banan
Vad lever hon på egentligen? Bidrag förstår jag, men vad får hon och vilka bidrag? "Underhåll" där hon bor, vad täcker hyran osv?
Mamma iris pension När tanten seglar iväg mot sankte Per blir det säkert ett stort hål i Gunilla-kleptomans plånka Snart är väl dottern på ” Only fans”
Citera
2023-02-21, 12:53
Medlem
Det här ser inte bra ut.
Stoppa Pressarna kan nu avslöja att en manlig svensk vän till Gunilla Persson har ett tveksamt kokainrykte.
Mannen, som är framgångsrik inom sitt yrke, blev påkommen på innekrogen Riche i Stockholm.

https://stoppapressarna.se/svenskt/gunilla-perssons-nara-van-knarkade-oppet-pa-innekrog/
Citera
2023-02-21, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skillad-banan
Hon har sagt att hon får så mycket att Erika inte behöver arbeta en endaste dag i hela sitt liv. Av Erikas pappa alltså.
Citera
2023-03-02, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Mamma iris pension När tanten seglar iväg mot sankte Per blir det säkert ett stort hål i Gunilla-kleptomans plånka Snart är väl dottern på ” Only fans”
Den dagen då mamman har valt att vandra vidare är visst kommen nu.

Källa: https://www.instagram.com/p/CpR7sImulCv/?igshid=YmMyMTA2M2Y%3D
Citera
2023-03-02, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NMNESD444
Den dagen då mamman har valt att vandra vidare är visst kommen nu.

Källa: https://www.instagram.com/p/CpR7sImulCv/?igshid=YmMyMTA2M2Y%3D

Stackars anställda på sjukhuset, de lär väll bli stämda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in