2022-11-01, 17:35
Bannlyst
helt otroligt att Säpo inte stoppar karln tidigare
Citera
2022-11-01, 17:35
Medlem
Nukommerhons avatar
Kan någon länka till inlägget med FUP?
Citera
2022-11-01, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PistolPartiet
Sitta inne ett par år är ett billigt straff för att ha stått upp för svenskarnas rätt att existera.

Ja om detta är din idol för att stå upp för svenskarna, ja då är vi illa ute.
Killen är både fysiskt och mentalt efterbliven. Möjligen en passande representant för dagens nynazister. Men vi stolta svenskar vill inte representeras av utvecklingsstörda benrangel.
Citera
2022-11-01, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PistolPartiet
Sitta inne ett par år är ett billigt straff för att ha stått upp för svenskarnas rätt att existera.

Han säger ju att han hatar det svenska folket ditt kioskmongo. Det är ironiskt att det inte finns några som hatar Sverige och svenskar så mycket som de som kallar sig nationalister, patrioter, Sverigedemokrater och så vidare.
Citera
2022-11-01, 17:51
Medlem
.WhyAreYouGeh.s avatar
Vänta lite, Åkesson var alltså också ett mål? Det enda vänsterfalangen gjorde efter dådet var att anklaga SD och deras kanal Riks för att piska upp en hatstämning gentemot Annie Lööf. Dick Erixon fick massa frågor om det i 30 minuter, vilket ansvar han tycker att Riks har för att denna Theodor ville mörda Lööf. Att Åkesson också var en måltavla visar ju vilket SKITSNACK vänstern har ägnat sig åt, både media och politiker.

SD och Riks borde kräva en fet jävla ursäkt för vad dom har blivit anklagade för!
Citera
2022-11-01, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Ska vi gissa att straffet blir betydligt strängare än om han mördat nån parkbänksalkis?

Avd. Allas lika värde.
Vi som kan det här vet att det inte blir strängare. Vi behöver inte gissa.
Citera
2022-11-01, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bogunnar
helt otroligt att Säpo inte stoppar karln tidigare
Folk har en fantastisk föreställning om Säpos effektivitet. Det måste vara Leif GW och Jan Guillous fel.
Citera
2022-11-01, 18:03
Medlem
”Den 6 juli satt Theodor Engström under ett äppelträd och tittade igenom schemat för Almedalen.

Även Jimmie Åkesson hade varit ett ”legitimt mål”,

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/bgmqXe/theodor-engstrom-hade-konkret-plan-att-morda-annie-loof-i-visby

”Kammaråklagare Henrik Olin förklarar att han funderat över dilemmat med att anklaga en psykiskt störd person för att ha haft terrormotiv,

men konstaterar samtidigt att Engströms handlingar har varit välplanerade och att även allvarligt psykiskt störda kan begå brott med uppsåt.”

https://www.expressen.se/kronikorer/fredrik-sjoshult/hur-kunde-sapo-missa-hotet-fran-engstrom/
Citera
2022-11-01, 18:34
Bannlyst
Det fanns många med på hans dödslista, undrar varför han ville rånmörda Bert Karlsson?
Citera
2022-11-01, 18:45
Bannlyst
Från fup..
” FL2: Just det. En annan grej, har du varit medlem i Sverigedemokraterna tidigare?

H: Någon form av, alltså... som med alla partimedlemskap... du, du... du kan som en sort... som att rös... på nivån att du röstar på dem. Du... du tar ett officiellt medlemskap och sedan inte mer med det någonting alls annat än att du, du får... de... de vill gärna ha så många medlemmar som möjligt så att då får de... Och jag har då, sedan många år tillbaka, när hela
den debatten pågick och min... så, så stödde jag Sverigedemokraterna men har... men... sedan började jag bli allt mer kritisk mot dem och då inget mer medlemskap där men återigen inte mycket med det medlemskapet.

FL2: Jag förstår. Så du är inte medlem längre?
H: Nej.
FL2: Sedan vilket år är du inte medlem?
H: Jag kommer inte ihåg men många år tillbaka.
Citera
2022-11-01, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Totius
Skrapa lite på ytan så kommer du att finna ett dysfunktionellt och korrupt samhälle. Politikerna har verkligen lyckats förstöra mycket på några decennier.

Självklart finns det problem. Men i jämförelse med alla andra av världens länder så är ändå Sverige det land som är bland de med minst problem relativt sett.
Senast redigerad av Diablo65 2022-11-01 kl. 18:49.
Citera
2022-11-01, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoteborgU
FUP.

Varsågoda.

Det där är åtal. Inte FUP
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto