2022-10-15, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiesp
- Var Porschen finns behagar hedersknyffeln inte tala om:
På fråga från förvaltaren om var det bland tillgångarna upptagna fordonet finns svarar William Göttsche att han inte vill uppge detta.
Slugt av WG. Konkursförvaltare har anmälningsplikt och det där är givetvis olagligt att undandra konkursförvaltningen tillgångar (11 kap. 1 § brottsbalken). Sett till porschens värde lär brottet bedömas som grovt och WG lär ha nått halvår på kåken att se fram emot.
Citera
2022-10-15, 11:23
Medlem
Källor berättar att herr WG försökt identifiera min researcher. Lycka till med det! Trodde han inte att en liten fågel skulle kvittra om det…?
Citera
2022-10-18, 09:51
Medlem
Citat:
Källor berättar att herr WG försökt identifiera min researcher. Lycka till med det! Trodde han inte att en liten fågel skulle kvittra om det…?

Vem är din researcher? mvh absolut inte WG

btw tycker hen gör ett fenomenalt jobb som tar fram all information, stor eloge

Mvh
Masken i äpplet
Citera
2022-10-18, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmaskiapplet
Vem är din researcher? mvh absolut inte WG

btw tycker hen gör ett fenomenalt jobb som tar fram all information, stor eloge

Mvh
Masken i äpplet

Vi tackar! Snälla, använd inte ”hen”, det gör mig lätt sjuk. Hönor förtjänar bättre. Men lille Wille borde ha ångest nu. Undrar om ngt nytt inkommit till kronofogden….Ping…?
Citera
2022-10-18, 18:20
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Södra Bygghjälpen AB har även blivit stämda av MG Rental på grund av obetalda fakturor, på totalt ca 130kkr.
Det har tidigare stämt Göttsche själv flera gånger av samma anledning.
Den här gången var det brorsans namn (och körkort) som användes i kontakterna med dem,
men anar man inte att det är självaste von Göthe... Göttsche som komponerat den fina poesin?
https://gofile.io/d/7XUT9g

PS. Verkar gälla arbeten på en villa i Sollentuna - vore ju kul att veta hur han fått uppdraget och om ägarna är nöjda med jobbet...

Tack till min eminenta researcher :-)

Vart i Sollentuna ligger villan?
Citera
2022-10-18, 19:00
Medlem
Norrviken.
Citera
2022-10-24, 15:08
Medlem
Jag har följt den här tråden då det har varit en av de absolut mest underhållande trådarna på flashback .... Men när jag sökte på Södra Bygghjälpen så hittade jag den här artikeln och bestämde mig då för att denna måste jag posta. Helt hysteriskt rolig!!! Kolla in killen på bilden och ämnet han tar upp och brinner för! .... https://contentway.eu/se/articles/11212/staten-maste-forenkla-reglerna-och-skydda-oss-smaforetagare

I tillägg så är det en inhyrd maskin i bakgrunden och den leverantören har inte fått betalt för den....
Citera
2022-10-24, 17:27
Medlem
Det är helt jävla obegripligt hur en människa som Herr W.G. Klarar av att fortsätta uttrycka sig som han gör? Alla andra gör fel, alla andra är dumma, kunder gör inte rätt för sig, reglerna passar inte honom osv. Hur kan han inte förstå att sitsen han befinner sig i kanske inte beror på alla andra?

Vad är det för fel på människan?

För övrigt är detta en helt fantastisk tråd.
Citera
2022-10-24, 18:20
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flatcoin
Jag har följt den här tråden då det har varit en av de absolut mest underhållande trådarna på flashback .... Men när jag sökte på Södra Bygghjälpen så hittade jag den här artikeln och bestämde mig då för att denna måste jag posta. Helt hysteriskt rolig!!! Kolla in killen på bilden och ämnet han tar upp och brinner för! .... https://contentway.eu/se/articles/11212/staten-maste-forenkla-reglerna-och-skydda-oss-smaforetagare

I tillägg så är det en inhyrd maskin i bakgrunden och den leverantören har inte fått betalt för den....

Speciellt med ett pressmeddelande utan namn på den som uttalar sig och utan egentlig avsändare.
Citera
2022-10-29, 20:03
Medlem
Citat:
Hur har det gått Kämpen?
Jag väntar fortfarande på huvudförhandling. Men målet i förrgår, den 27 oktober, meddelandes tredskodom då pajasen inte dök upp.
Citera
2022-10-29, 20:11
Medlem
Döms han till ett ordentligt straff som han förtjänar så kommer denna tråden bli rena fibban att hala hud till. haha
Citera
2022-11-01, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpen
Jag väntar fortfarande på huvudförhandling. Men målet i förrgår, den 27 oktober, meddelandes tredskodom då pajasen inte dök upp.

Kommer vara på en förhandling i en snar framtid, men kan väll antaga att det kommer bli ett liknande resultat på den förhandlingen också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in