2022-10-31, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lagtblodsocker
Min gissning är N.A, ledare på soo shim. Han är i 40-års åldern

Det vore på tiden.
Citera
2022-10-31, 17:05
Medlem
W9GFOs avatar
Citat:
Vad får dig att "gissa" på honom ?
Citera
2022-10-31, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gsigora
Det vore på tiden.

Det var min första tanke också
Citera
2022-10-31, 18:23
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Citat:

Även om den mannen kanske inte har rent mjöl i påsen så verkar det långsökt. Dels att de var i Riga dagen innan detta skulle ägt rum och dels att det används ord som "förbundskapten" och "kanslichef" och annat som bara får en att tänka på något fotbollsrelaterat.
Citera
2022-10-31, 18:53
Medlem
Det är inte N.A, såg han boarda ett plan i Sthlm efter att mannen var gripen.
Citera
2022-10-31, 19:24
Medlem
Ang ungdomsledaren. Norsjö Volley? Men Iom umeåtidningarna skriver så kanske något mot det hållet, Bygdsiljum skidor?
Citera
2022-10-31, 21:20
Medlem
Citat:
Olyckligt hur N.A blir smutskastad i stan. En seriös och duktig tränare som tyvärr råkade bli tillsamans med "fel" tjej en gång i tiden. När exet sen startade en konkurrerande verksamhet till N.As Shooshim så började subtila anklagelser komma väl orkestrerat för att sno åt sig medlemmar och sponsorer från SS.
Citera
2022-10-31, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Billy-Boy
Olyckligt hur N.A blir smutskastad i stan. En seriös och duktig tränare som tyvärr råkade bli tillsamans med "fel" tjej en gång i tiden. När exet sen startade en konkurrerande verksamhet till N.As Shooshim så började subtila anklagelser komma väl orkestrerat för att sno åt sig medlemmar och sponsorer från SS.

Att han inte är en seriös och duktig tränare är det nog ingen som säger. Men han är känd för att vara äcklig och styrande över tjejer. Hur gammal var Elin när han började sätta på henne? 15 och han var 27?
Citera
2022-11-01, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Billy-Boy

Haha ja juste det är ”tjejen” det var fel på, inte honom och hans handlingar såklart. 🙃
Citera
2022-11-01, 10:42
Medlem
Citat:
Haha ja juste det är ”tjejen” det var fel på, inte honom och hans handlingar såklart. 🙃
Som alltid.
Citera
2022-11-01, 20:23
Bannlyst
Ungdomsledaren 40 år, är nu avstängd som damjuniortränare i Sunnanå. Född i Sydafrika enligt hyfsat säkra källor
Citera
2022-11-01, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trumpisking
Ungdomsledaren 40 år, är nu avstängd som damjuniortränare i Sunnanå. Född i Sydafrika enligt hyfsat säkra källor

Chr*s Ma*nd

* = i u
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in