2022-10-31, 19:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas2022
Så länge Sara är sjukpensionär kan hon åka runt och ställa till ett helevete för många oskyldiga. Ta bort hennes sjukpension och sätt henne på ett enklare arbete på en skyddad verkstad. Då har hon inte tid med att åka runt och vända upp och ner på hela vårt rättssystem. Det var så staten gjorde med dom kriminella gängen. Dom tog bort deras bidrag så dom inte hade tid med kriminalitet. Saraär livsfarlig enligt mig hon har inga gränser.

Kan man vara sjukpensionär och få in så mycket stålar via Swish utan att det behöver redogöras? Är inte skatteverket extremt noga med sådant dessa dar?
Citera
2022-10-31, 19:34
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waldeus
Hur kan samhället låta en sådan här individ styra en sån hemsida som Dumpen? En sida som kräver förtroende från personen som driver den, en sida som kräver ärlighet och transparens i varje led? Hur kan allmänheten överhuvudtaget ge tillit till en sådan här människa?
Ja men hur kan folk vara så in i helvete dumma att de skickar pengar till dumpen och rätt i Saras fickor?

Folk är mycket dummare än man tror.

De vill hjälpa och tror dumpen hindrar övergrepp, inget kan vara mer fel.
Citera
2022-10-31, 19:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Ja men hur kan folk vara så in i helvete dumma att de skickar pengar till dumpen och rätt i Saras fickor?

Folk är mycket dummare än man tror.

De vill hjälpa och tror dumpen hindrar övergrepp, inget kan vara mer fel.

Naiva hjärntvättade blåögda. Listan kan göras lång men en skicklig manipulatör av rang, en psykopat kan göra vad hon vill med dessa människor.

Tänk efter själv, hur kan någon med 38 domar som någon nämnde här inne lyckas så långt med duperandet? Man blir skicklig på sin konst ju mer härdad man blir med tiden en sak som är säker.
Citera
2022-10-31, 19:38
Medlem
Citat:
Kan man vara sjukpensionär och få in så mycket stålar via Swish utan att det behöver redogöras? Är inte skatteverket extremt noga med sådant dessa dar?
Dumpen är väl registrerat som en förening och då gäller andra regler
Citera
2022-10-31, 19:39
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.E.S.K
Allt rännande i trappa upp och trappa ner under decennier var inte helt i onödan för Pappagäddan när man ska ta löpet från Dumpen. Man kan dock inte springa ifrån internet.

Består inte Polisens jobb i att förebygga brott?
Han verkar ha fått nya höfter från ortopeden i Kalmar. Så allt rännande i trappor verkar också ha slitit på hans kropp.

För övrigt är det ingen skräll att den hycklande lilla trädgårdstomten har ett rosa band på sin profilbild. Det är viktigt att bota bröstcancer. Men barn ska våldtas. Rimliga värderingar.
Citera
2022-10-31, 19:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sempor12
Dumpen är väl registrerat som en förening och då gäller andra regler

Men hur har hon kunnat lura systemet att hon är sjukpensionär? På vilket sätt skulle Sara framstå som sjuk?
Citera
2022-10-31, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Du har skrivit alla dina 934 inlägg i pedofiltrådar, mest här. Man ser dig aldrig debattera eller uttrycka dina "demokratiska värderingar" i andra sammanhang. Så antingen intresserar du dig ENBART för att försvara rättigheter för förövare och potentiella förövare i den här frågan, eller så hart du ett helt eget konto för just det. I första fallet kan man lätt dra slutsatsen att pedofiler och nätförövare är ett särintresse eller målgrupp du brinner för, i andra fallet så kan man lätt anta att du inte står för dina åsikter, inte är lika "demokratisk" i alla aspekter av livet eller har något att dölja kanske.
Jag får verkligen tacka för engagemanget i min aktivitet här på fb!
Du har helt rätt i att jag fått ett speciellt intresse för frågor runt Dumpen. Det började med att en människa i min yttre bekantskapskrets hängdes ut. Sedan har det utvecklat sig till mer generell nyfikenhet runt frågan.
Fb i övrigt bryr jag mig inte om, och i den här tråden håller jag mig till topic så gott det går.
Att du avslutar med indikationer på att jag skulle vara pedofil...ja du min vän. Jag är kritiker till dumpens metoder, inte deras ändamål. Jag är van vid att bli kallad pedofil :-)
Citera
2022-10-31, 19:46
Medlem
Citat:
Hur kan samhället låta en sådan här individ styra en sån hemsida som Dumpen? En sida som kräver förtroende från personen som driver den, en sida som kräver ärlighet och transparens i varje led? Hur kan allmänheten överhuvudtaget ge tillit till en sådan här människa?
Klaga hos länsstyelsen.
Citera
2022-10-31, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Ju fler som jobbar mot övergrepp på barn desto bättre.
Ju större och starkare motstånd gäddorna/pedofilerna får desto bättre.
Jag är helt klart enig med dig där. Det jag inte är med på är att vilka metoder som helst används.
Citera
2022-10-31, 19:52
Medlem
Rebus på efternamnet?
Citera
2022-10-31, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madins
Rebus på efternamnet?
När man har muckat är man F**
+
Vi går över daggstänkta b***
=
Citera
2022-10-31, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Han verkar ha fått nya höfter från ortopeden i Kalmar. Så allt rännande i trappor verkar också ha slitit på hans kropp.

För övrigt är det ingen skräll att den hycklande lilla trädgårdstomten har ett rosa band på sin profilbild. Det är viktigt att bota bröstcancer. Men barn ska våldtas. Rimliga värderingar.

Hittar inte hans Facebook har sökt på namnet,men får inte upp rätt person, bara en stackare med samma namn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in