Citat:
Ursprungligen postat av
hahahohoyrsovane
Du har skrivit alla dina 934 inlägg i pedofiltrådar, mest här. Man ser dig aldrig debattera eller uttrycka dina "demokratiska värderingar" i andra sammanhang. Så antingen intresserar du dig ENBART för att försvara rättigheter för förövare och potentiella förövare i den här frågan, eller så hart du ett helt eget konto för just det. I första fallet kan man lätt dra slutsatsen att pedofiler och nätförövare är ett särintresse eller målgrupp du brinner för, i andra fallet så kan man lätt anta att du inte står för dina åsikter, inte är lika "demokratisk" i alla aspekter av livet eller har något att dölja kanske.
Jag får verkligen tacka för engagemanget i min aktivitet här på fb!
Du har helt rätt i att jag fått ett speciellt intresse för frågor runt Dumpen. Det började med att en människa i min yttre bekantskapskrets hängdes ut. Sedan har det utvecklat sig till mer generell nyfikenhet runt frågan.
Fb i övrigt bryr jag mig inte om, och i den här tråden håller jag mig till topic så gott det går.
Att du avslutar med indikationer på att jag skulle vara pedofil...ja du min vän. Jag är kritiker till dumpens metoder, inte deras ändamål. Jag är van vid att bli kallad pedofil :-)