2022-10-31, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Kan det vara så att grannen och JJ har en relation? Jag hade inte skjutsat min granne kl 3 på natten till donken.

Har tänkt samma tanke, inte alls omöjligt.
Citera
Medlem
Citat:
Kan det vara så att grannen och JJ har en relation? Jag hade inte skjutsat min granne kl 3 på natten till donken.
Eller bara att han är sugen på henne...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherXII
En pappa och en dotter behöver förstås inte någon ursäkt eller förklaring för varför man samtalar med varandra.

I normalfallet: Nej

Om samtalet sker samma natt som ett människorov där där du är huvudmisstänkt: Jo
Citera
2022-10-31, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ginzling
Eller bara att han är sugen på henne...

Eller sugen på TT…
Citera
2022-10-31, 11:15
Medlem
Citat:

Nja, hade de haft en relation hade han nog varit med på förfestandet eller till Nöjet eller det framkommit på något vis vid det här laget redan.

Känns väl snarare som att han erbjöd henne skjuts för att ställa sig in hos henne i hopp om att få ligga... Det har ju fler än en kille gjort under årens lopp (dvs, erbjudit en snygg brud skjuts i hopp om att få ligga).
Citera
2022-10-31, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linakova
Nja, hade de haft en relation hade han nog varit med på förfestandet eller till Nöjet eller det framkommit på något vis vid det här laget redan.

Känns väl snarare som att han erbjöd henne skjuts för att ställa sig in hos henne i hopp om att få ligga... Det har ju fler än en kille gjort under årens lopp (dvs, erbjudit en snygg brud skjuts i hopp om att få ligga).

Varför skulle det ha framkommit menar du? Ifall de hade en KK-relation eller liknande så tror jag inte det är nåt han vill vara öppen med eftersom det kan göra honom till medmisstänkt och rykten kan börja spridas.
Citera
2022-10-31, 11:17
Medlem
Citat:

Jobbade inte grannen (han som bor under JJ)som dörrvakt på något ställe? Kanske hade han just kommit hem från jobbet?

Vi får hoppas att polisen har kollat honom noga. Även grannen W som bor mittemot JJ. Han vaknade också av dunsarna.
Citera
2022-10-31, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linakova

Jobbade han inte natt? Som vakt på Nöjet?
Citera
Medlem
Skyliner.s avatar
Häktningsförhandling idag? 11 eller 12?
Citera
Medlem
Liberty75s avatar
Vet inte om detta varit uppe förut men det där att TT:s mobil gjort resan till mcDonalds och att JJ därmed hade den med sig - tänk om den låg i grannens bil. Eller att han hade den i sin ficka? Han kanske är mer inblandad än vi tror.

Hela den händelsen är märklig. De häktade säger att de båda två var med till McDonalds medan grannen säger att det bara var JJ. Någon ljuger. Men vem och varför?
Citera
Medlem
Fattar om följande fråga uppfattas som trollinlägg men undrar ändå...

Finns det en möjlighet att TT och MH hålls kvar för att det finns en akut hotbild mot dem?
Citera
2022-10-31, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemligSkauning
Jobbade han inte natt? Som vakt på Nöjet?

Nej, grannen som skjutsade jobbade inte som vakt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in