Citat:
Ursprungligen postat av
RustyShackleford
Å jäklar, där tog det hus i helvete! Känsligt ämne?
Väldigt många som hade den där "fact checken" till hands märker jag. Verkar som ämnet varit uppe på diskussion tidigare i trådarna va?
rätt svar borde vara-
-OJ. här har jag gått och blivit rysstrollad trotts att jag inte är än efterbliven uralmongol som bajsar i skogen.
tack för att ni påpekade detta...
Citat:
Som sagt så använder "fact checken" ett helt annat armband. Och så klart: I princip kan ju någonting förefalla vara någonting annat om man reducerar detaljnivån i en bild. Men bortförklaringen hade ju varit betydligt mer övertygande om man såg att det var precis ett sånt newage-armbandet som Zaluzhny hade köpt på Indiska. Nu var det helt uppenbart inte samma armband, vilket gör att er övertygelse om att det skulle röra sig om en optiskt illusion vilar på ganska lös grund.
SÅ du är mao efterbliven som bygger din legitimeringar av rysstrollerier att "ukraina är onda nazister" på en bild (som kan vara en dålig bild av ett armband han fått av sin indiska vän...)
Citat:
Låt mig gissa att om det hade varit en skarpare bild så hade ni istället sagt att bilden var manipulerad. Har jag fel där?
Jag tror du missar det stora probolemet här, om vi bortser ifrån vad du tror och känner, vad har du som du i objektiv mening (dvs något som andra kan ta del av som inte är på nivå "rysspropganda för efterblivna)
för det finns, studier, rapporter, utfall av omröstningar mm som borde innehålla MÄNGDER med stöd, som är vida överlägset sånt som man lurar barn och efterblivna med OXO, eller?
Citat:
Men ok visst. Jag skulle nog kunna tänka mig att ge honom benefit of a doubt. OM det inte vore för det faktum att det formligen kryllar av bildbevis på nazi-symbolik i ukrainska försvarsmakten och civilsamhället. Det är ett kulturellt fenomen helt enkelt. Som här, årligt Ukrainskt firande av bildandet av Waffen-SS:
https://twitter.com/fabushka_/status/1586255678599237632
typ som det här. är det okej för mig att vilja mörda dig och din familj för att befria sverige?
https://youtu.be/Pd5ZcCdAKzs?t=13
Citat:
Vi har pride, dom har nazi-pride. Är det inte dags att ni börja se sanningen i vitöga snart, grabbar och grabbinor?
Vi har nazi tåg.
Citat:
Väldigt lustigt att du finner det osannolikt att någon kan ha utländska vänner.
Ja, för dig som är ett socialt isolat så kanske det kan te sig väldigt märkligt.
Nej, bara att det är irrelvant, jag har vänner (och även rest runt en heldel) i forna östblocket, jag har även en för ämnet (i tråden) relvant universitetsutbildning.
det är dock inte anledningen till att du är efterbliven.....