2022-10-30, 02:05
Bannlyst
Så Patrik gått ihop med något småkriminellt drograttfylledömt tjackluder med utmätningar från fogden för att tigga swish-pengar genom att locka mentalt handikappade män att träffa småflickor? Han kan lägga sig mycket högre än så, varför väljer han denna träsknivån? Vad har tjacksara och hennes swishtiggeri för lockelse?
Citera
2022-10-30, 02:08
Medlem
StigEngstroms avatar
Kalmargäddan bor i lägenhet och har en gammal nissan årsmodell 2003.
Han verkar inte direkt vara supertät och någon i tråden som hade jobbat med honom skrev att han lever sparsamt, det är väl för att spara ihop pengar till sin pedoresa varje jul.
Tror nog att det är lättare sagt än gjort för den här halvfiguren att ta sitt pick och pack och äntligen flytta till sol och bad för att knulla barn i fred.
Senast redigerad av StigEngstrom 2022-10-30 kl. 02:12.
Citera
2022-10-30, 02:16
Medlem
ShotsFireds avatar
Jag hade avrättat pappagäddan kostnadsfritt. En feg och sjuk liten dvärg. Försökte ta Saras mobil. Gick inte så bra när det kom en person som inte var i hans i storlek. Usch.
Citat:
Ursprungligen postat av Waldeus
Märkligt att man är förövare per automatik bara man belyser detta? Hur enormt småaktigt och futtigt det är att gå på förståndshandikappade varelser och hänga ut de? Men det får vi ju bannemej inte belysa för då är ju både jag och du förövare per se? Åsiktskorridoren i denna tråd är inte så bred, det kan man lugnt konstatera, tyck samma sak! Annars är du förövare.
Dessa varelser är inte ”enormt småaktiga” som våldtar barn? Fn peddo.
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Det räcker med att vara människovän, olämpliga och olagliga handlingar ska man inte bagatellisera. Men man får se det som en sjukdom, och säkert inget personen önskar sig ha. Jag är övertygad att det går att jobba bort hos de flesta. Om de finner skäl att göra det. Men om alla i all framtid kommer se dem som sjuka, så vad ska de då se som mål med det.
Då tror du fel.
Senast redigerad av ShotsFired 2022-10-30 kl. 02:19.
Citera
2022-10-30, 03:33
Avslutad
Som betraktande observatör av tråden kan jag konstatera att dumplingar de facto har låg intelligens.

https://www.spring.org.uk/2022/06/iq-2-c.php
Citat:
Freedom from prejudice is a clear sign that someone has a high IQ. Intelligent people are less likely to be either homophobic or racist.
We found that lower general intelligence in childhood predicts greater racism in adulthood a predictive effect of poor abstract-reasoning skills on antihomosexual prejudice, a relation partially mediated by both authoritarianism and low levels of intergroup contact.
Dumpen är som ett Triple Nine Society för sina schimpanser och hatare.
Citera
2022-10-30, 05:07
Medlem
Southworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waldeus
Hur långt tror du hon kommer fortsätta? Verkar omättlig. Otroligt aggressiv i de senare klippen och krönikorna hon skriver på hemsidan är bara spel rakt mot ett mål, noll rannsakan, noll ödmjukhet inför den stora skara kritiker som trots allt har fog för att föra sin talan. Ingen förståelse alls. Allt är bara svart eller vitt.

Tror du hon nöjer sig först när hon dödat en av dessa männen? Är det den hämnden hon utkräver mot bakgrund av det forna liv hon haft tidigare, innan hon tog sig an Dumpen?

Hon drivs utav hat som speglar sig i hennes tidigare liv, det är ju uppenbart att se.

Vad är ditt problem? Har du själv åkt fast av Dumpen? Hatar du kvinnor? Varför nämns inte Patrik?
Aggressiv? Nä, hon är nog ovanligt lugn om man jämför med hur 99% av oss hade varit om vi träffat en pedofil ansikte mot ansikte.

Om en pedofil hon jagar dör? Skulle det vara horribelt?
Det är inte horribelt med alla barn som utsätts? Deras liv? Hur många har inte begått självmord pga vad de utsatts för? Deras liv då!?

Tänk om för helvete!!!!!
Citera
2022-10-30, 05:10
Medlem
ShotsFireds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rdanatdedicat84
Som betraktande observatör av tråden kan jag konstatera att dumplingar de facto har låg intelligens.

https://www.spring.org.uk/2022/06/iq-2-c.php Dumpen är som ett Triple Nine Society för sina schimpanser och hatare.
Ursäkta?
Hur är det med människor som våldtar barn då?
Samhället börjar normalisera pedofili. Även här. Men kom ihåg en sak. Vi är fler än er.
Citera
2022-10-30, 06:57
Avslutad
Citat:
Auktoritär personlighet: Auktoritarism eller auktoritär personlighet karaktäriseras av ett stabilt, individuellt personlighetsdrag med anlag för fördomar (mot exempelvis minoriteter och oliktänkande) och förakt för svaghet, med en attraktion för makt, disciplin, rang och status. Den auktoritära personen har en benägenhet för positiv inställning till våld och är aggressiv genom numerärt övertag, vapen eller myndigheters uppmaning. Individer med auktoritär personlighet tenderar att förespråka strängare straff och döma minoriteter hårdare.
Exakt detta tillsammans med konformism och en del andra liknande drag är min absolut starkaste avsky.
Jag vill inte uttrycka mig starkt men jag tror nog att jag verkligen hatar sådana människor. Tvi fan så lågt. Tvi fan så vidrigt.

Konformism:
Citera
2022-10-30, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShotsFired
Ursäkta?
Hur är det med människor som våldtar barn då?
Samhället börjar normalisera pedofili. Även här. Men kom ihåg en sak. Vi är fler än er.

Men... Stön...

Det är ju knäppgökar och stollar som du som normaliserar det hela... Inte pedofilerna. Vi håller gärna en låg profil ute i samhället.

Genom att Dumpen släpar upp en människa i varje by i offentligheten. Exponerar personen maximalt och låter pöbeln av hjärnlösa zombies (du) gräva fram alla släktingar och människor runt denna person och trakassera dem.

Det är ju det som normaliserar. När det blir tillräckligt många så vänjer sig folk.

Får hoppas på att kalmar-gäddan kryar på sig. Om det stämmer att han försökt ta livet av sig och ligger på psyket.

Ingen mer än jag som reagerar vilken enorm obetingad kärlek han direkt visar peddo-mamman och barnet? Utan att ha träffat dem ens... Får för mig att han är ensam och ganska desperat på att träffa någon. En del av vad han sagt har han säkert sagt för att imponera på peddo-mamman.
Citera
2022-10-30, 07:15
Medlem
StigEngstroms avatar
Vilka värdelösa snutar.
Ett solklart brott har ju begåtts, nämligen att han har delat barnporr men dom vägrar då konfrontationen är en fälla?
Citera
2022-10-30, 07:25
Medlem
ShotsFireds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Vilka värdelösa snutar.
Ett solklart brott har ju begåtts, nämligen att han har delat barnporr men dom vägrar då konfrontationen är en fälla?
Är de seriösa?
Bevis på att polisen inte gör arbete för sexualbrott mot barn. Tack för att dumpen.se finns.
Citera
2022-10-30, 07:35
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShotsFired
Är de seriösa?
Bevis på att polisen inte gör arbete för sexualbrott mot barn. Tack för att dumpen.se finns.
Åklagaren måste ha missuppfattat allting och medlade via en skrikande, trött snut som gjorde allt ännu värre.
Jag hoppas verkligen att det är ett missförstånd, annars skyddar dom verkligen pedofiler och har gjort sig skyldiga till grovt tjänstefel.
Blir media informerade om detta kan dom nog sitta rejält i skiten.
Citera
2022-10-30, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Vilka värdelösa snutar.

Har du någon källa så det går att läsa/lyssna på vad som hänt fritt från dina tolkningar?

Polisen kan inte stå längst fram i pöbeln med en högaffel och fackla. De har lagar och regler de måste följa.

Nu gör säkert olika poliser olika bedömningar men hela upplägget med Dumpen är ju misstänkt likt brottsprovokation. Vilket det faktiskt är... De uppmuntrar ju till brott i sina chattar.

Polisen kan ju ha gjort helt rätt utifrån de regler de går efter. Innan du idiotförklarar dem menar jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in