2022-10-30, 00:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CuckoosNest
Såg på dumpen.se att det iaf är en heldel kommentarer gällande Törebodagäddan, att folk faktiskt tycker publiceringen inte är ok. Jag trodde faktiskt att dumpen skulle mött kritiken, men icke.

Hon skiter i befogad kritik. Det är all in för henne. Öppet mål. Mata in och bära och brista får gälla. Har du aldrig mött en psykopat längs din livsväg?
Citera
2022-10-30, 00:52
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waldeus
Hon skiter i befogad kritik. Det är all in för henne. Öppet mål. Mata in och bära och brista får gälla. Har du aldrig mött en psykopat längs din livsväg?

Jodå, ett par har man stött på. På senaste tiden har jag börjat tappa respekt för dumpen, tyvärr.
Citera
2022-10-30, 00:55
Bannlyst
Citat:
Jodå, ett par har man stött på. På senaste tiden har jag börjat tappa respekt för dumpen, tyvärr.

Hur långt tror du hon kommer fortsätta? Verkar omättlig. Otroligt aggressiv i de senare klippen och krönikorna hon skriver på hemsidan är bara spel rakt mot ett mål, noll rannsakan, noll ödmjukhet inför den stora skara kritiker som trots allt har fog för att föra sin talan. Ingen förståelse alls. Allt är bara svart eller vitt.

Tror du hon nöjer sig först när hon dödat en av dessa männen? Är det den hämnden hon utkräver mot bakgrund av det forna liv hon haft tidigare, innan hon tog sig an Dumpen?

Hon drivs utav hat som speglar sig i hennes tidigare liv, det är ju uppenbart att se.
Citera
2022-10-30, 00:56
Medlem
Inget id på pappagäddan ännu??
Citera
2022-10-30, 00:59
Medlem
Citat:

Det är bara pedofiler som är emot dumpen.
Citera
2022-10-30, 01:02
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Hur långt tror du hon kommer fortsätta? Verkar omättlig. Otroligt aggressiv i de senare klippen och krönikorna hon skriver på hemsidan är bara spel rakt mot ett mål, noll rannsakan, noll ödmjukhet inför den stora skara kritiker som trots allt har fog för att föra sin talan. Ingen förståelse alls. Allt är bara svart eller vitt.

Tror du hon nöjer sig först när hon dödat en av dessa männen? Är det den hämnden hon utkräver mot bakgrund av det forna liv hon haft tidigare, innan hon tog sig an Dumpen?

Hon drivs utav hat som speglar sig i hennes tidigare liv, det är ju uppenbart att se.

Man kan ju hoppas att det kommer börja skötas på ett bättre sett, som det går till nu så lämnas för mycket utrymme för gäddorna att göra sig av med bevis, även fast dom blir uthängda så vill man ju helst att dom ska kunna dömmas
Citera
2022-10-30, 01:05
Medlem
Citat:

Du drivs av ditt hat mot henne verkar det som? Är det konstigt att hon är äcklad och rasande och angelägen att stoppa pappagäddan? Du kanske tycker hans handlingar är okej? Det är fan jävligt mycket konstigare? Du hetsar mot Sara som du vill få någon att gå på henne. Patrik är ok eller? är det kvinnor som är problemet?
Citera
2022-10-30, 01:10
Bannlyst
Citat:
Såg på dumpen.se att det iaf är en heldel kommentarer gällande Törebodagäddan, att folk faktiskt tycker publiceringen inte är ok. Jag trodde faktiskt att dumpen skulle mött kritiken, men icke.

Märkligt att man är förövare per automatik bara man belyser detta? Hur enormt småaktigt och futtigt det är att gå på förståndshandikappade varelser och hänga ut de? Men det får vi ju bannemej inte belysa för då är ju både jag och du förövare per se? Åsiktskorridoren i denna tråd är inte så bred, det kan man lugnt konstatera, tyck samma sak! Annars är du förövare.
Citera
2022-10-30, 01:14
Medlem
Citat:
Märkligt att man är förövare per automatik bara man belyser detta? Hur enormt småaktigt och futtigt det är att gå på förståndshandikappade varelser och hänga ut de? Men det får vi ju bannemej inte belysa för då är ju både jag och du förövare per se? Åsiktskorridoren i denna tråd är inte så bred, det kan man lugnt konstatera, tyck samma sak! Annars är du förövare.

Försvarar du en pedofil? Då är du pedofilvän.
Citera
2022-10-30, 01:15
Medlem
Citat:
Vet inte om det är samma person, grundat på den bilden, såg honom på facebook igår, men den är tyvärr stängd nu

Stängde han ner den själv? Hur vet du att han är på psyk? Härlig nyhet men kan vi inte få veta mer?
Citera
2022-10-30, 01:19
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Stängde han ner den själv? Hur vet du att han är på psyk? Härlig nyhet men kan vi inte få veta mer?
Vet inte vem som stängt ner den, antar den är stängd eftersom jag inte längre hittar honom på facebook (vilket jag gjorde igår).

Gällande om han är på psyk eller ej så skrev jag tidigare ” Bra att han är på psyk om ditt påstående stämmer” som svar till annan användare som hävdade att han var inlagd.
Citera
2022-10-30, 02:01
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Försvarar du en pedofil? Då är du pedofilvän.
Det räcker med att vara människovän, olämpliga och olagliga handlingar ska man inte bagatellisera. Men man får se det som en sjukdom, och säkert inget personen önskar sig ha. Jag är övertygad att det går att jobba bort hos de flesta. Om de finner skäl att göra det. Men om alla i all framtid kommer se dem som sjuka, så vad ska de då se som mål med det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in