2022-10-29, 23:04
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackghost031
En sak till jag känner Quatrossa. Och hon är den enda tjejen som genomskådat och lämnat Alex för hans keffa karaktär. Det är Alex som sprider dem här ryktena om henne, men det fins sms där han ber om att få henne tillbaka. Jag har själv läst dem. Allt detta kommer publiceras någon dag när folk har tid och ork. Just nu gör jag narr av honom för jag tycker det är kul, och han förtjänar det. Han är en orm.

Ojdå, så de har en son ihop? Det påstås ju att de träffats nu senaste veckan också. Hoppas barnet är i trygghet nån annanstans bara. Sorgligt allting egentligen.

Ja han förtjänar allt, ge inte upp. Han är ett as.
Citera
2022-10-29, 23:06
Medlem
Citat:
En sak till jag känner Quatrossa. Och hon är den enda tjejen som genomskådat och lämnat Alex för hans keffa karaktär. Det är Alex som sprider dem här ryktena om henne, men det fins sms där han ber om att få henne tillbaka. Jag har själv läst dem. Allt detta kommer publiceras någon dag när folk har tid och ork. Just nu gör jag narr av honom för jag tycker det är kul, och han förtjänar det. Han är en orm.
Okej, men hon postar ju massvis med TikToks om Alex hit o dit va är grejen med det ?
sen att Alex är en tönt som behöver habbar för att en våga ta upp sin fingerpistol har jag alltid vetat😂 alla som är någon form av kriminell vet att en sån pundare har inget i kriminalitet att göra, shono kan inte ens råna tempo utan att bli catchad. Helt pundig
Citera
2022-10-29, 23:19
Medlem
Citat:
Det är rätt ironiskt faktiskt, min bästa vän sen 14 år tillbaka är hans manager; jag gissar bara nu, men vad jag är sagd så tjänar han inga pengar. men han använder det som en språngbräda till annat. Som ni förstår så är det svårt att klämma pengar ur Ceesay haha.

Oavsett inget manager team vill att en annan artist avslöjar att deras artist image är en bluff. Så dem slåss med näbbar och klor just nu. Hela hans karriär är byggd på en lögn, ärret på hans bröst är inte från en skottlossning det är typ ett födelsemärke. linen "jag yapp han i Vivalla" är absurd, det sitter en på livstid för det som heter Kawar, Vivalla har en grupp barndomsvänner som hamnat i luven på varandra. jag har vänner i Vivalla som inte uppskattar att han cloudt chasear på deras områdes olyckliga situation.

Mordet som skede när han häktades, var pga att man satt med skottsäker väst utanpå tröjjan rökandes meta amfetamin, och flashade vapen framför tjejer för att leka gangster. Så ett skott råka brinna av och träffa ett Offer som var en del av umgänget. Han var en rysk flykting (om jag inte mins fel) och familjevän till killen Alex fick bo hos under den tiden, killen var ikke kriminell och lika laglydiga som er av vad jag förstått, en helt vanlig person bara som hängde med sin familjevän under fel tidpunkt när Ceesay bodde där. Hans familje ringde dagen efter till killen Ceesay bodde hos och fråga varför deras son inte kommit hem

Detta förvandlade Ceesay till ett album 18-life, där han kallar sig sig för sicarrio och utnämner sig själv till torped. Om du nu råkar mörda en oskyldig människa, visa lite respekt för dennes familj i alla fall.

Ingen flykting, om jag minns rätt var det en ryss från Litauen eller Lettland, alltså en EU-medborgare, som bodde med familjen i Sverige och jobbade som bilmek. Men ja, det är väldigt patetiskt att Alex flashar med det som att det var ett gangstermord. Samt oerhört smaklöst att göra underhållning i form av musikvideor och story times om händelsen.

Citat:
hahahahahahaha. jag svarade på en anna person om detta scrolla upp. Dem alla gick fria för att det bevisligen var en olycka. så han har 1 OLYCKA på nacken.

Vad tror du, skulle Alex dock kunna lura sina vänner i en fälla för att sedan bli mördade. Tänker på killen i Göteborg som fick en GPS-puck på bilen efter han träffat upp Alex, som sedan blev avrättad av några andra?

Förstår om du inte kan säga något om det.
Citera
2022-10-29, 23:48
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarstaSplitter
Jag tror inte att Alvihalvi är med i bilden längre. Hon skulle väl åtminstone se till att han har tröjan åt rätt håll. Dvs om hon funkar som gemene kvinna.

Tror också det tagit slut IGEN. Hon tog ju bort länken till sin egna youtubekanal nyss när de återförenades så "romantiskt" på pizzerian i Gbg. Men efter blondinen någon dag senare och hans fortsatta pund i smutströjan så verkar hon skickats hem ensam. Och egna kanalen är nu länkad igen. (På hennes instagram alltså.)

Att hon står som management ihop med Alex åt A-nine är bara business som de pressar henne till. Så att de kan ta ut sin lön via henne utan att Kronofogden tar allt. Lite så tror jag.

Ceesay Chicken Heart fortsätter vara det as han är. Och stinker mer än någonsin.
Citera
2022-10-30, 00:24
Medlem
Ghost, schysst att du är här och förklarar

Teorietiskt tror du att du skulle stå på dig om du mötte han 1v1? Vi vet lite om dig, Jag förstår att du inte är rädd för han som grabb eller ens person men menar straight up fysiskt liksom

Är kvinnomisshandeln på nån typ mottagning samma alexander ceesay som vår allas rappande vän? (Alltså den som synts i stories som ej handlar om tjejbanket krogen)
Citera
2022-10-30, 02:09
Medlem
se8035s avatar
Kan vi inte få ett slut på eländet en gång för alla Ghost, fixa en goare så du kan plocka honom?
Citera
2022-10-30, 02:48
Medlem
Blackghost det är så jävla klockrent det du gör hahaha, på riktigt bigup! Vad det ska svida för han att du gjorde detta draget 🤘💪

En fråga , vet du mer om ”mugghändelsen” där han ska ha fått sina ärr? Eller är det som jag med flera misstänker? Han har skurit upp sig själv på ett benzoflipp?

Passar ju hans badboy images mer att säga att det är en ”krigsskada” än självförvållat 😂

En sak till tack för dina rader i låten berättelser med staxx och Aliammo. 👌
Citera
2022-10-30, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Ojdå, så de har en son ihop? Det påstås ju att de träffats nu senaste veckan också. Hoppas barnet är i trygghet nån annanstans bara. Sorgligt allting egentligen.
Nej de har ingen son ihop. Alex har två barn, en son och en dotter, med en albansk tjej från Norrköping.
Citera
2022-10-30, 02:03
Medlem
Dum fråga kanske men får Alex någonsin träffa sina barn?

Jag antar dom bor hos morsan, är hon ok eller är hon lika nedgången som Alex?
Citera
2022-10-30, 02:26
Medlem
jomennogardetsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Blackghost det är så jävla klockrent det du gör hahaha, på riktigt bigup! Vad det ska svida för han att du gjorde detta draget 🤘💪

En fråga , vet du mer om ”mugghändelsen” där han ska ha fått sina ärr? Eller är det som jag med flera misstänker? Han har skurit upp sig själv på ett benzoflipp?

Passar ju hans badboy images mer att säga att det är en ”krigsskada” än självförvållat 😂

En sak till tack för dina rader i låten berättelser med staxx och Aliammo. 👌

Folk med självskadebeteende brukar dock välja armar att karva på. Inte sitt face. Så oerhört osannolikt tillochmed för att vara flashback.
Citera
2022-10-30, 03:04
Medlem
Citat:
hahahahahahaha. jag svarade på en anna person om detta scrolla upp. Dem alla gick fria för att det bevisligen var en olycka. så han har 1 OLYCKA på nacken.
Haha tack för dina inlägg det var intressant läsning, fortsätt skriva 😂😍
Citera
2022-10-30, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jomennogardetsa
Folk med självskadebeteende brukar dock välja armar att karva på. Inte sitt face. Så oerhört osannolikt tillochmed för att vara flashback.

Lite skillnad på ett benzo flipp och självskadebeteende , vet lokala ”gangstrar” här som gjort liknande.

Kan ju även vara under någon lång isol vända?

Så att det är osannolikt är skitsnack till och med för att vara på Flashback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in