Citat:
Ursprungligen postat av
Omniscientpotent
Märkligt att man tycker att alla som skapat all vetenskap, alla upptäckter, all välfärd, all teknik vi använder och så vidare, är det största hotet mot mänsklighten, samtidigt som man tycker att inkompetenta förtryckande rövhål vars enda merit är att vara usel på att kriga och mörda är de som har förtroende.
Den enda anledningen som jag kan komma på till att någon tycker så, är att du måste vara en total förlorare som aldrig har lyckats med någonting och därmed skyller ditt patetiska liv på folk som är mycket smartare än vad du är.
Typ som en obildad inavlade idiot som gnäller på samhället för att få mer i bidrag.
Och på vilket sätt är dom som sitter i ledande positioner i västvärlden just nu ansvariga för all vetenskap, upptäckter, välfärd och teknik?
Nej precis, absolut noll och intet. De är endast byråkrater, broliers och korrupta globalister som inte begriper någonting utanför den politiska rövslickarvärlden och har endast ärvt (oförtjänt) de framgångar som har gjorts av tidigare generationer.
Varför Kremlin ses som mer förtroendeingivande hos vissa, är till stor del tack vare att dom inte har låtit sig duperas av den äckligt politiska korrektheten som råder i väst och kan på vissa sätt anses ha en fot kvar i verkligheten till skillnad från våra s.k "ledare" som sitter i sina eifelbenstorn och drömmer om rosa enhörningar, klimatkamp, genus och diverse trams.
Därmed inte sagt att jag har speciellt mycket till övers för Kreml och rysk imperialism. Men herregud så jävla värdelös vår egen ledning är om man tycker att Kreml har mer vett än Bryssel, Washington och Rosenbad!
Titta bara på vem som sitter i Vita Huset just nu. Skämskudde räcker ta mig fan inte för den vedervärdiga cirkusen som vi tvingas genomlida med clown Biden och hans genusmarinerade låtsaskabinett och landsförrädande hejdukar. Tvi!
Inte konstigt att man slänger ett flörtande öga till Putin när han sågar allt idiotiskt som våra globalistäckel sysslar med. Det blir ju närmast förlösande när man hör Putin ta bladet ur munnen och säga som det är om vårat eget sorgliga förfall.