2022-10-03, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Detta är ett inslag alla måste se!

Tucker Carlson på Fox News, i direkt sändning, lägger fram anledningen till varför USA utförde terrordådet mot NORDSTREAM!

https://www.youtube.com/watch?v=jLb0QeCQF_I

Vad bli konsekvenserna av att USA avslöjas med att ha utfört det här dådet mot NORDSTREAM?

Med tanke på att Tucker har sagt det antar jag att motsatsen är sann.
Citera
2022-10-03, 18:27
Medlem
Efter all tid MSM har lagt ner på att rapportera om detta attentatet är det konstigt att de flesta svenskar fortfarande inte vet att både Biden (8:08) och en talesperson från vita huset (09:05) har hotat Nordstream och lovat att stoppa det till varje pris om Ryssland invaderar.
https://odysee.com/@RonPaul:d/sabotage-both-nordstream-pipelines-blown:4

Citat:
There will be no longer a Nordstream 2, we will bring an end to it.
Citat:
If Russia invades Ukraine, one way or another, Nordstream 2 will not move forward.
Citera
2022-10-03, 21:32
Avstängd
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LucianMacAndrew
Med tanke på att Tucker har sagt det antar jag att motsatsen är sann.

Tror du blandat ihop honom med SVT.
Citera
2022-10-05, 07:20
Medlem
Citat:
Tror du blandat ihop honom med SVT.

LOL, här är ett tips. Håller du med nyheterna ljuger dom förmodligen för dig. Den nyhetskanal som är mest sann är förmodligen den du blir mest irriterad när du kollar på.
Citera
2022-10-05, 15:30
Avstängd
OliverCromwells avatar
Citat:
LOL, här är ett tips. Håller du med nyheterna ljuger dom förmodligen för dig. Den nyhetskanal som är mest sann är förmodligen den du blir mest irriterad när du kollar på.

Problemet är med dig är att du står sida vid sida med vad etablissemanget vill. Alltså CNN, BBC, SVT ect.

Tucker Carlson står inte med dom.

Sen får man så klart bedöma alla inslag från fall till fall. Men annars är ju detta en bra tumregel.
Citera
2022-10-05, 16:02
Medlem
Citat:
Problemet är med dig är att du står sida vid sida med vad etablissemanget vill. Alltså CNN, BBC, SVT ect.

Tucker Carlson står inte med dom.

Sen får man så klart bedöma alla inslag från fall till fall. Men annars är ju detta en bra tumregel.

Nej jag accepterar forskning, inte nyheter. Tucker är en av USAs minst vetenskapliga ankare, därav kan jag inte respektera honom. Det är inte hans politiska ställning jag har ett problem med, det är antivetenskapen.

Det sagt bör nyheter inte ta politisk sida. De flesta av USAs nyhetskanaler är därav helt värdelösa. Reuters är något bättre.
Citera
2022-10-05, 16:29
Avstängd
OliverCromwells avatar
Citat:
Nej jag accepterar forskning, inte nyheter. Tucker är en av USAs minst vetenskapliga ankare, därav kan jag inte respektera honom. Det är inte hans politiska ställning jag har ett problem med, det är antivetenskapen.

Det sagt bör nyheter inte ta politisk sida. De flesta av USAs nyhetskanaler är därav helt värdelösa. Reuters är något bättre.

Dina åsikter tänker jag inte försvara.

Du får stå för dem själv.

Även i skamvrån.
Citera
2022-10-05, 16:38
Medlem
Citat:
Dina åsikter tänker jag inte försvara.

Du får stå för dem själv.

Även i skamvrån.

Inte bidragit med mina åsikter. Bara bevisad fakta.
Citera
2022-10-08, 19:12
Medlem
Did Joe Biden sabotage the Northstream pipeline?
https://rumble.com/v1ls1us-did-joe-biden-sabotage-the-northstream-pipeline.html

Quote from Joe Biden:
Citat:
If Russia invades that means tanks or troops crossing the border of Ukraine.
There will be no longer a north stream 2. We will bring an end to it.
Citera
2022-10-29, 16:21
Bannlyst
Rysslands MOD går officiellt ut med att det var britterna som förstöde Nordstream!!!

Ryssarna anklagar nu officiellt att det var britterna som sprängde Nordstream 1 & 2!

Ryska federationens försvarsministerium uttalande:
https://www.youtube.com/watch?v=5TJnvyVIKpM

Sky News:
https://www.youtube.com/watch?v=8_crcsKMsfA

Nu jävlar går det undan, ryssarna kräver att detta ska tas upp och gå igenom i FN.
Citera
2022-10-29, 16:24
Medlem
provinsen-taiwans avatar
Men detta visste vi redan? Brittiska attackdykare på amerikanskt uppdrag och med svensk-danskt bistånd.
Citera
2022-10-29, 16:29
Medlem
Niggwards avatar
Skulle inte förvåna, men o andra sidan så går det inte att lita på Ryssland i något avseende alls då de ljuger om allt.

De skulle inte anfalla, sen anföll dem.

De skulle inte ta mer territorium efter Krim, sen så gjorde dem det.

De säger att de skjuter på bara militära positioner, bostadshus i ruiner.

De säger att gasledningarna fått en ”läcka” och säger att de behöver åtgärda detta för att sen stänga av det helt på obestämd tid tills väst tar bort sanktioner.

Osv osv listan kan göras lång
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in