Citat:
Ursprungligen postat av
Blot-Sven
Jo, det måste stå tämligen klart att det är något fel på dem båda. Vill inte spekulera i vad.
Det är väl på ett ungefär vad jag också tänker mig. Otroligt knepigt att det tycks saknar bombsäkra bevis i lägenheten, och att det bör vara riskabelt att frakta ut kroppen till väntande bil. Det är rimligt att misstänka att det var så det gick till, men bara om man är rationell. Det känns obehagligt oklart. Känns.
Jag tänker lite att Är det verkligen så riskabelt att ta ut en kropp så sent under natten/tidigt på morgonen...? De flesta sover ju då, och av de som är vakna, hur många tittar ut genom fönstret? Och då i rätt tid... I realiteten är det ju ganska säkert, men samtidigt tänker jag själv att om Jag hade gjort det skulle jag va Sjukt nojig för att nån skulle se. Samtidigt... Vad är alternativet? Vänta? Det blir ju knappast lättare på dagen. Fan, så många frågor och så få svar. Hoppas bara på att hon hittas snart. Det bästa hade ju varit om hon höll sig borta av fri vilja och gav sig till känna. Men knappast troligt. Tyvärr är hon nog inte i livet längre, men då hoppas jag ju att kroppen hittas snarast. Så de anhöriga kan få börja sitt sorgearbete och så att teknikerna kan hitta spår. Så sorgligt detta