Citat:
Nu måste jag få skriva jag FATTAR inte!!!
01:49 TT pratar med pojkvän allt är ok
01:50 TT,JJ,MH går från nöjet tsm hem till JJ
Promenaden tar ca 20min eller mer?
02:10 hemma i JJs lägenhet
02:30 TT meddelar pojkvännen att hon är på väg hem
Här stämmer väl ändå något inte, varför går man åt helt fel håll till JJ i riktigt skitväder för att sen bara vara där i 20min sen meddela sig till pojkvännen att man är på väg hem?
Skulle nu promenaden ta 30 min från nöjet till JJs lägenhet är det ju ännu mer konstigt då skulle hon varit där i 10minuter
01:49 TT pratar med pojkvän allt är ok
01:50 TT,JJ,MH går från nöjet tsm hem till JJ
Promenaden tar ca 20min eller mer?
02:10 hemma i JJs lägenhet
02:30 TT meddelar pojkvännen att hon är på väg hem
Här stämmer väl ändå något inte, varför går man åt helt fel håll till JJ i riktigt skitväder för att sen bara vara där i 20min sen meddela sig till pojkvännen att man är på väg hem?
Skulle nu promenaden ta 30 min från nöjet till JJs lägenhet är det ju ännu mer konstigt då skulle hon varit där i 10minuter
Läser ikapp här men ja enligt media så ska hon alltså kontakta pojkvännen 01:39 när hon och de båda MGM är på väg från Nöjet. 16-18 min promenad hintar Google om. Så telefonerar de precis när de lämnar Nöjet är de i teorin vid JJ´s bostad strax innan 2. Sen grälas det i en halvtimme och blis sams och sen vill hon dra 02:30 då.
Alternativet är att de lämnar Nöjet runt 01:30 då och är framme 01:49 så hon kontaktar strax innan de är framme.
En annan teori jag lagt fram är att de inte bestämmer sig vid nöjet att prata ut hos JJ utan att de gör sällskap i samma riktning vid stängning. Livligt diskuterande? I höjd med Circle K Eller nåt kvarter tidigare bör TT vika av för att komma till pappa på Vintergatan. Men de har inte diskuterat klart och vädret är kasst så de fortsätter till JJ? Ett sent beslut m a o.