Citat:
Ursprungligen postat av
HejaFinland
Som många har varit inne på så måste Ryssland få det till att de besegras av NATO, USA och väst. För om de besegras av Ukraina så erkänner man att man är en liten strunt-makt som inte ens kan göra en specialoperation i Ukraina. Misslyckandes måste skyllas på att stora hemska mäktiga VÄST krigar mot det stackars Ryssland.
Instämmer vilket innebär att Vladimir Vladimirovitj Putins idioti osakat Ryssland ett mycket allvarigt säkerhetshot. Det anmärkningsvärda är att inte några med högre befattningar sätter stopp för den destrukriva stollen. Är det verkligen så att han förgiftat, fönsterknuffat eller avrättat alla som opponerar mot att han förstör moderlandet Ryssland?
Vladimir Vladimirovitj Putin hänger löst och är i desperat behov ett false flag för att inte förlora huvudet.