2022-10-29, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BayouX
Här rycker brudarnas vänner till försvar igen och det låter ungefär som det brukar låta då någon närstående misstänks för grova brott - Nej, de skulle aldrig kunna göra något mot någon bla bla bla..

Det är tydligen ett stort kompisgäng som splittrats i två grupper för ca:1 år sedan och bråket har eskalerat för några månader sedan.

Dagen efter TT försvann har JJ berättat att de inte är vänner men heller inte ovänner längre. (Ja det är svårt att vara det med någon som inte lever längre)

Låter som ett rejält bråk detta
Citera
2022-10-29, 11:42
Medlem
C.Ps avatar
Tycker att jag läst ngr ggr om att JJ skulle ha köpt rengöringsmedel/klorin dagen efter.
Har jag läst in ngr teorier om det eller är det bekräftat?
Citera
2022-10-29, 11:43
Medlem
Ett tips . Lyssna på Gw om fallet .
Ni som inte gjort det .
Citera
2022-10-29, 11:44
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johann78
Det råder delade meningar om det. Själv har jag otroligt svårt att se att de skulle "få tag" på någon som hjälper dem. Då finns det elektroniska spår och fler hade suttit häktade.

Jag tror du tänker rätt här. Efter att det initialt inte kom fram mer info, att ingen kropp hittades, och att vi började förstå att polisen famlade, så började misstänka hjälp utifrån. Men då skulle fler ha suttit häktade vid det här laget av anledningen du nämner. Så nu, när ytterligare tid har gått, så har jag svängt tillbaka - De har utfört det här själva.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av modig39
Ni som inte gjort det .

vill du vara vänlig att länka?
Citera
Medlem
Satan va dom måste gömt henne väl.. o fan om de kommer undan med det här. Man borde ha span på den fadern
Citera
2022-10-29, 11:45
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.P
Tycker att jag läst ngr ggr om att JJ skulle ha köpt rengöringsmedel/klorin dagen efter.
Har jag läst in ngr teorier om det eller är det bekräftat?

Den enda uppgiften som kan tyda på detta är att JJ har observerats på Dollar Store under söndagsförmiddagen, men det har inte framkommit exakt vad hon har handlat där.

Polisen har enligt info i sammanfattningen tagit filmerna från Dollar Stores övervakningskameror i beslag.

Detta är dock obekräftade uppgifter, så man ska ta dem med en stor nypa salt.
Citera
2022-10-29, 11:45
Medlem
Citat:
Ni som inte gjort det .
Var är GW fallet? Hört honom bara på nyheterna en morgon, var inget anmärkningsvärt sagt då...
Citera
2022-10-29, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bexj1
https://sverigesradio.se/artikel/vannerna-om-konflikten-innan-tove-forsvann-ett-fjortisbrak?fbclid=iwar0xjhfst9xf_pwg-ibnghxyibia0vfv zweqnq_g4hlg-fga0wnxlqeksky

Intervju med nära vänner till mgm och Tove

Är det verkligen ingen som har hört någon mer specifik anledning till deras konflikt? Pojkvännen otrogen med JJ? Drogrelaterat? Känns som att det är synnerligen relevant!
Citera
2022-10-29, 11:50
Medlem
Pellenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linalo1990
Jag tror mycket väl att hund kan ha markerat men utan blod eller annat biologiskt material som inte kan förklaras av att TT befunnit sig en stund i lägenheten av fri vilja, då hjälper nog inte markeringen. Som bevismaterial alltså. Men jag kan ha fel.
Nu är jag ingen expert på likhundar, men om jag förstått det rätt så markerar de på lukten av den kemiska reaktionen som uppstår när en kropps börjar brytas ner, förruttnar.
Jag menar bara att om hunden inte markerat, så fallerar teorin om att hon legat avliden i lägenheten.
Citera
2022-10-29, 11:51
Medlem
Viva-ts avatar
Citat:
Ni som inte gjort det .

Har Gw uttalat sig på nytt? Kan du länka isf?
Citera
2022-10-29, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viva-t
Har Gw uttalat sig på nytt? Kan du länka isf?

Inte sett att gw sagt något nytt ang detta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in