Citat:
Ursprungligen postat av
Jonas811
Besöket på donken var säkert oplanerat , och vid detta tillfälle hade JJ mobilen på sig alltså TTs mobil o då var t redan avliden i lgh. Sedan kom hon tillbaka till lgh där Mh väntar. Sedan forsla dom bort TT Och hennes tillhörigheter Sedan sågs dom tidigt på morgonen vid illharjen. Cykeln har dom flyttat någon gång under natten. Det är min teori. TT blev strypt i lgh och samtidigt fasthållen. Dunsarna är ett sista rop på hjälp från TT. Kusligt och vidrigt.
Detta är även min teori. Det är helt klart den teorin som känns mest rimlig för tillfället.
Och jag tror definitivt också att besöket på McD var helt oplanerat. Grannen stötte på JJ då hon var på väg ut - gissningsvis för att dumpa mobilen nånstans - och JJ fick i panik vispa ihop nån rövarhistoria om att hennes kompis var så full att hon hade ramlat i lägenheten, och sen helt plötsligt ville ha fyllekäk från McD. Helt galen historia som saknar total rimlighet.
Grannen hade sagt antingen i podden eller i annan media att JJ såg skärrad ut och var inte riktigt sig själv. Tror fan det om hon precis har bragt någon om livet. Hon verkar ju dock ha en bra förmåga att samla sig snabbt och hitta på lögner för att släta över vad som har hänt i lägenheten.