2022-10-28, 18:25
Medlem
Har dom kikat ekenässjön?
Citera
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vivamama
Shit, nya uppgifter. Låg hon död i bilen kanske? 😱 Fast borde grannen märkt.. eller inte.
Vilken bil? Hur kom hon dit? Kan två otränade tjejer bära en kropp utan att bli sedda?
Citera
Medlem
Såg polisens hundförarbil stå parkerad vid infarten till Kettilsås från väg 125 vid 15 tiden idag. Någon som vet om det gjorts sök där?
Citera
2022-10-28, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vladimir-Suckmeoff
Nej inga problem alls med podden, så det är nog du som är efterbliven. "Den stannar där", heter det dessutom, din gam

Min stannade också vid 2 olika tillfällen men fu kade igen när jag startade om den.
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av putte322
Lutar ju åt att JJ hade planer på att göra sig av med mobilen när hon gick ut i trapphuset....grannen överraskar henne o hon får dra en lögn om MD.....får inget läge o göra sig av med mobilen.....o har med den tillbaka till lägenheten....kan hon gått ut i trapphuset igen(smugit)...ut ur huset o kastat mobilen i dammen?!

Hur som helst talar det för att dunsar och ljud från lägenheten innan McDonaldsresan inte beror på att någon slog sönder T.T. mobiltelefon.
Citera
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Ja, iskallt att hon dessutom fortsätter neka och vägrar samarbeta i utredningen. Fullblodspsykopat?

Ja, jag har mina misstankar om att JJ definitivt har drag av psykopati.

Det är är ju dock rätt märkligt att MH inte har brutit samman då hon verkar ha ett svagare psyke än JJ.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommisarien89
Sant..
att den kopplats upp i JJ's telefon är ju samtidigt som T varit där eller i närheten av själva huset. Betyder ju inte att dom kan få exakta specifika punkten i vilken lägenhet. MEN JUST DÄR har hon ju kopplats upp. Sen plingade den i någon mast nära biltema... EFTER att T varit i JJ's lgh..

så har jag uppfattat det som iaf
Tack. Den magra fakta som skrivits och framkommit i media tyder på detta.
Försöker skriva och korrigera när skribenter drar egna valser..
Toves försvinnande är allvarligt och jag kan inte förstå varför folk skriver en massa trams
och påstår sig veta saker som uppenbara lögner o fantasier.
Citera
2022-10-28, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vivamama
Shit, nya uppgifter. Låg hon död i bilen kanske? 😱 Fast borde grannen märkt.. eller inte.

Haha oj, tänkte helt fel, var ju grannens bil. Skyller på två glas vin...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Youareneveralone
För det första så var de på väg hemåt mot Jj vid 01:49 då pojkvännen ringde TT, vilket var ett ett samtal som bekräftats varit lugnt med TT. Så kl 01 kan vi redan stryka.
Kl 2 bör vi kunna stryka med då pojkvännen hävdar ett samtal? från TT 02.30 där hon påstås säga vara på g hemåt.
För att polisen ska ha satt detta klockslag förmodas att de finns bevis på att detta samtal gjorts och då hamnar vi att dunsarna kan ha skett runt 02.30 och framåt.

Vad fan kan ens ha hänt inom loppet av några minuter liksom. Hon ska hem och sen pang😳
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Youareneveralone
Min stannade också vid 2 olika tillfällen men fu kade igen när jag startade om den.

Det funkade hos mig sen också. Skönt trodde jag blivit efterbliven..🤦‍♀️
Citera
2022-10-28, 18:28
Medlem
Nyfiken om någon vet hur mytomaner fungerar vid längre tids häktning, förhör mm i uthållighet
Har ju nämnts narcissism o annat i tråden
Vet inte ens om mytomani räknas som personlighets-störning el vad
Har bara uppfattat det som att man ljuger så bra så man nästan tror sig själv till slut
Citera
2022-10-28, 18:28
Medlem
På väg att ta offrets mobil och cykla iväg på offrets cykel ut i skogen och stänga av telefonen där. Smart ändå mensa tjejen. Tur hon blev avbruten för det hade nog funkat annars.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in