2022-10-28, 12:34
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LindaMertz
Haha previs tvärtom. Varenda jäkel och hans farmor vet att såna som du är EXTREMT ynkryggade om ni inte är 20+ pres. Det är liksom lika självklart som att vi kommer dö.
Jag som kvinna har större bollar än er.

När du/ni väl går själv ser du/ni helt kuvade ut, undviker ögonkontakt, smyger i skuggorna. Fegisar helt enkelt.

Er tid är tyvärr över nu din kusinknullare 😉

Kram
Li

Haha käften din jävla tönt.
Hade lika gärna kunnat vara mig detta hänt , däremot hade jag krossat näsan på snorungarna redan på bussen..

De kommer ske mycket mer sånt här nu.. atmosfären i Sverige har ändrats. Svennarna nickar och hälsar knappt länge.
Citera
2022-10-28, 12:36
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Den här killen har ju iallafall börjat, börja du också idag!

Omvandla rädslan till ilska brukar faktiskt funka, gå all in, släpp lös den där ilskan och ta eventuella straffen.

Ska jag börja? Haha vad är du för en idiot. Övriga resenärer som var på plats skulle ha hjälpt till.
Enligt naturlagen tittade alla bort och inte en enda vågade öppna sin käft eller hjälpa grabben som blev slagen
Citera
2022-10-28, 12:37
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Svennen ska hålla käft och stirra ner i marken, annars blir det stryk.
Denna svenne missade sin plats i samhället och fick lära sig en välbehövlig läxa.
Citera
2022-10-28, 12:38
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PedoJoeBiden
Svennen ska hålla käft och stirra ner i marken, annars blir det stryk.
Denna svenne missade sin plats i samhället och fick lära sig en välbehövlig läxa.

Han blev ett exempel
Citera
2022-10-28, 12:38
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagejagvemedu
Ska jag börja? Haha vad är du för en idiot. Övriga resenärer som var på plats skulle ha hjälpt till.
Enligt naturlagen tittade alla bort och inte en enda vågade öppna sin käft eller hjälpa grabben som blev slagen

Det fattar väl jag också idiot, men du kan börja där du är och befinner dig när du ser något! Jo precis därför kan vi börja fundera över hur och när vi själva kan göra någon samhällsinsats när det händer oss själva.
Citera
2022-10-28, 12:40
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Det fattar väl jag också idiot, men du kan börja där du är och befinner dig när du ser något! Jo precis därför kan vi börja fundera över hur och när vi själva kan göra någon samhällsinsats när det händer oss själva.

Du snackar med fel snubbe. Ditt inlägg träffar förhoppningsvis andra
Citera
2022-10-28, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whyman
Rasismen kommer från invandrare som slår svenskar och vägrar anpassa sig till samhället.

Det värmer mig att se att folk äntligen säger ifrån när en orätt sker. Nu gäller det att samhället straffar ungdomarna hårt. Vi behöver mycket skarpare straff för ungdomar.
Trams! De största rasisterna är gamla gubbar. Tror knappast att gubben på ett normalt sätt sa till utan tog i så han sprack a la 90-tal. Skillnaden idag är att respekt inte är lika starkt kopplat till hög ålder.
Citera
2022-10-28, 12:44
Medlem
halaltarzans avatar
Jobbade en sväng i G-berg för så där en 15 år sen och vet inte om jag skulle säga att det kändes som det fanns så mycket skit där, men det kan ju gå snabbt om politikerna får för sig att kommunen inte har så att säga tagit sitt sociala ansvar fullt ut.

Nu är det väl lite diffust där nere vid Nacka-/Värmdöbussarna tyckte jag sist jag åkte, de som kommer först bildar inte alltid kö utan kan sätta sig och vänta på en bänk och sen när bussen kommer ställer de sig först.

Citat:
Hade lika gärna kunnat vara mig detta hänt , däremot hade jag krossat näsan på snorungarna redan på bussen..

Fan, det känns verkligen tungt att få hänga på ett forum där de hårdaste av de hårda hänger.
Senast redigerad av halaltarzan 2022-10-28 kl. 12:52.
Citera
2022-10-28, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Bussarna därifrån går nästan helt uteslutande söderut, så förmodligen skulle de till någon trasslig Söderförort

Nej nästan alla bussar där går österut mot nacka/Värmdö. Så Skulle gissa på orminge eller fisksätra.
Citera
2022-10-28, 13:06
Medlem
swebarbs avatar
Man riskerar få en kniv i ryggen och sen undrar politikerna varför inte fler visar civilkurage.
Citera
2022-10-28, 13:09
Avstängd
Takpapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Vid slussen så Stockholm.

Det finns andra slussar i Sverige.
Citera
2022-10-28, 13:24
Medlem
aaerligs avatar
Citat:
Haha 100% svensk kille som är offer. Folk har blivit kaxiga efter Sd/högern vann valet

Fortsätt knyt näven för ert egna bästa

Förmodligen en svensk kille som offer och 3-4 araber/somalier som gärningsmän. Jag knyter näven runt kniven jag har i höger jackficka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in