Citat:
Ursprungligen postat av
Haldane
Historik här på FB om man klickar runt lite, tänkte att du som bott där och umgås med rätt folk i sammanhanget skulle kunna ha en mer kvalificerad gissning än övriga. Hade varit intressant att ta del av.
Jaha du menar så. Nja, har nog tyvärr ingen bättre gissning än någon annan då jag inte känner BO och MGM, TT och MH visste jag inte ens vilka dem var innan. JJ bara genom namnet då hon umgåtts/festat med bekanta/gamla vänner till mig. Och även om hon umgåtts med umgängen där det förekommer en hel del droger så hjälper det inte mig till någon teori, då dem personerna inte är några grovt kriminella direkt, utan mer helg-knarkare som annars har ordnade liv med jobb osv.
Det är så lustigt detta, för i denna lilla stad så brukar skvallret flöda fritt, men inte denna gången, man hör bara lite då och då (har skrivit allt i tråden och fortsätter göra om jag får reda på mer) men känns verkligen som folk inte VET någonting.
Har ju hänt säker förr här i stan så som mord, knivdåd, drograttfylla med dödsoffer osv och då har det alltid kommit ut rätt mycket info snabbt tycker jag, men inte denna gången. Men är väl förmodligen för att det inte finns en kropp ens ännu kanske, jag vet inte?
Är lika ”fascinerad” och besatt i detta fallet som många andra, troligtvis just för det känns som ett jäkla mysterie!