Citat:
Ursprungligen postat av
modig39
Att TT Var på fel plats vid fel tidpunkt . Jag tror oxå att TT har varit i JJ S lägenhet på natten efter krogen . Dit är jag med er .
Men sen tror jag på att TT åkte hem oxå när hon hörde av sig till sin pojkvän 02.30 och sa att hon var på väg hem .
Och dem andra åkte till mc d med grannen som uppenbarligen grannen vittnar om .
Och vad som hände TT efter att hon lämnat lägenheten vet vi inget om . Men jag tror inte att två st unga tjejer lyckas döda en tjej utan att polisen hittar spår , lyckas ta ut henne från lägenheten mitt i natten efter att grannar observerat ljud & dessutom åker och njuter av mat på donken ?!!!
Hade oxå någon sett tjejerna i en immar bil vid illharjen på morgonen i baksätet på en bil vilket låter konstigt så var dem ju inte och lastade bort liket från natten
Det skulle va intressant att veta vilka två killar JJ pratade med i bilen vid mc d och vad det var för bil .
Har läst o följt tråden, att skribenter här dras med i nåt som liknar masspsykos är ju sorgligt men sant.
Kan inte bidra med nån egen fantasi-spekulation, men de två flickoorna kan inte vara skyldiga till att Tove försvann, måste vara någon annan -för Tove kan inte bara ha " sjappat" själv..
Orsaken till att jag inte tror så- kan vi lämna.
Det är inte av personliga skäl - jag känner ingen av dessa personer.
Har som närmast bekanta i Vaggeryd- alltså ingen koppling t Vetlanda.
De två flickorna kanske har hemligheter sinsemellan men som inte rör Toves försvinnande.
Tror inte heller att J.J är ett monster redo att bränna dörrar, mörda och som antyds ha sin kompis som villig slavflicka. Nej.
Om man tänker till ang uppgiften om bilen med immiga rutor, när skulle detta ha skett, vilken tid...
J.j var hos sin far vid nio-tiden morgon o fixade annonsering.
Borde inte J.J faktiskt ha sovit några timmar den här natten,
men jag kan tänka mig att flickorna kanske varit tex påverkade/ berusade under natten,
och de vill inte tillstå detta.
så vem körde den där bilen, imma på rutan tyder på att många fanns i bilen med fuktiga kläder -el var imman
kanske rök... alltså de kanske rökte 5-6 personer-
det blir ingen imma av två personer i en bil med vanlig ventilation-
Och inte heller lär pingstvänspappan eller J.J,s pappa varit inblandad i denna mystiska historia- de två avfärdar jag- inget tyder på att dessa pappor är ulvar i fårakläder. Inte ens för en natt när Tove försvinner.
Vill verkligen tro att Tove dyker upp så detta blir löst.