2022-10-27, 17:45
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonjonesHW
Jag är inte ryss. Det du skriver är inte realistiskt, du kan väl försöka att se den här konflikten på ett vuxet sätt. Även om Putin avrättas (vilket är extremt osannolikt) så är nästa person mycket värre.
Det går inte att veta. Hur kan du då säga det? Eller menar du för att han troligen är ryss?
Citera
2022-10-27, 17:46
Medlem
Citat:
Ja såklart de hade varit bäst om Ryssland drar tillbaks men det kommer inte hända. Jag vet inte hur seriös du är men en "preemptive strike" i Ryssland hade varit ett snabbt sätt att starta ww3. Jag har svårt och se hur denna konflikt kan sluta på ett snyggt sätt. Jag håller med, Ryssland kan inte få någon mark så hur hade ens förhandlingarna sett ut?
Jag svarar på denna, eftersom att jag är både seriös och sanningsenlig. Den "preemptive strike'en" har redan skett, så att som ryssarna sitta och vänta i desperation på soldater eller robotar som korsar deras gräns är endast ett bevis på deras enfaldighet. Sanktionerna ÄR "the preemptive strike" och de fungerar alldeles utomordentligt bra. Dessa fungerar till och med så bra att den stackars ryssen börjar SÖKA efter anledningar till att gå "all in". Självklart kommer de inte lyckas med detta eftersom att deras motståndare inte bara är högre stående utan dessutom den som sätter reglerna för spelplanen. Naturligt urval, och det förstår fortfarande inte den stackars ryssen, utan den tror fortfarande att det handlar om artilleri och kärnvapen. Njut nu utav Ryssland sakteliga tid i respiratorn innan den stängs av helt. Den som bär skulden för "strömavbrottet" när det händer ÄR den ryska FEGA medborgaren samt de som detta fega as till kreation har tillåtigt åtnjuta makt. Ukraina behöver inte oroa sig om detta utan endast kämpa för att rena sina marker från degenererat avskräde från Ryssland
Citera
2022-10-27, 17:47
Medlem
Conceptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittMalmoe
Var lugn.. jag monterar ner er djävla propaganda bit för bit

Precis som med BioLabbens "icke-existens"
Alltså, existensen har aldrig ifrågasatts. Utan existensen av militära biolab.

Förstår du skillnaden?

Biolab finns i Sverige också. Flera stycken bl.a på SLU. De får också bidrag från USA?

Vad tror du händer i dessa?
Citera
2022-10-27, 17:47
Medlem
jonjonesHWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
Du är ryss och vad jag skrev är vad hela det samlade väst har kommit överens om. Det är så det kommer att sluta, det är väst som bestämmer i världen och Ryssland ska ner på knä. Punkt.
Har du bevis på att jag är ryss? Helst en opartisk källa som typ Ukrainska regeringen
Citera
2022-10-27, 17:49
Medlem
ReijoHervonens avatar
Citat:
Har du bevis på att jag är ryss? Helst en opartisk källa som typ Ukrainska regeringen
Självklart, ingen annan än en ryss kan vara så korkad.
Citera
2022-10-27, 17:49
Medlem
jonjonesHWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnceUponACreek
Jag svarar på denna, eftersom att jag är både seriös och sanningsenlig. Den "preemptive strike'en" har redan skett, så att som ryssarna sitta och vänta i desperation på soldater eller robotar som korsar deras gräns är endast ett bevis på deras enfaldighet. Sanktionerna ÄR "the preemptive strike" och de fungerar alldeles utomordentligt bra. Dessa fungerar till och med så bra att den stackars ryssen börjar SÖKA efter anledningar till att gå "all in". Självklart kommer de inte lyckas med detta eftersom att deras motståndare inte bara är högre stående utan dessutom den som sätter reglerna för spelplanen. Naturligt urval, och det förstår fortfarande inte den stackars ryssen, utan den tror fortfarande att det handlar om artilleri och kärnvapen. Njut nu utav Ryssland sakteliga tid i respiratorn innan den stängs av helt. Den som bär skulden för "strömavbrottet" när det händer ÄR den ryska FEGA medborgaren samt de som detta fega as till kreation har tillåtigt åtnjuta makt. Ukraina behöver inte oroa sig om detta utan endast kämpa för att rena sina marker från degenererat avskräde från Ryssland
Hur tror du konflikten kommer sluta? EU pressar Zelensky till att förhandla för att undvika ww3? Putin startar ww3?
Citera
2022-10-27, 17:50
Medlem
jonjonesHWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Det går inte att veta. Hur kan du då säga det? Eller menar du för att han troligen är ryss?
Vad går inte att veta? Jag skrev två saker.
Citera
2022-10-27, 17:51
Medlem
Ukraina har konstruerat en egen liten drönare som dom kallar SHARK. En haj alltså. (Ingen hallick). Den är nog ganska långsam och inte så värst avancerad tror jag men den skall kunna användas till att överblicka slagfältet och att rikta artillerield.

Mycket bra!

Ukraina kommer nog att intensifiera drönar-kriget. Nästa sommar blir det inte roligt för Ryssland på Krim.
Citera
2022-10-27, 17:53
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mobeltass
Oj, den var ny. Det är alltså en garantifråga. Då får man ju vända sig till kundtjänst.
Putin kanske får inse att det egentligen inte är en garantifråga. Det är trots allt Ukrainas val att ansöka om medlemskap.

Putin tycker att det är USA och Natos fel alltihopa. Men du behöver ju inte vara en slav för Kreml. Tänk lite själv..
Putin fick aldrig några garantier, han fick "fingret" av USA och deras knähundar i Europa. Visst är det Natos fel, man ville pressa Ryssland till eftergifter genom militära hot. Men Putin var tuffare än man hade trott, och nu har vi et krig som aldrig verkar ta slut.
Citera
2022-10-27, 17:54
Medlem
Sgt.Blands avatar
Man fick tydligen ställa frågor till Putain efter talet men som vanligt så är det ju bara godkända frågor. Inget intressant framkom under frågorna heller så sammantaget inget nytt alls idag från Putain alltså. Frågorna finns översatta till tyska nedan.

https://twitter.com/patriot_singles/status/1585648795345305600
Citera
2022-10-27, 17:55
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Vad går inte att veta? Jag skrev två saker.
Att nästa är värre, som du påstod som det var en sanning..
Citera
2022-10-27, 17:56
Medlem
VladTheImpotents avatar
Citat:
Jag är inte ryss. Det du skriver är inte realistiskt, du kan väl försöka att se den här konflikten på ett vuxet sätt. Även om Putin avrättas (vilket är extremt osannolikt) så är nästa person mycket värre.
Stämmer nog samt förklarar varför vi i väst inte ser någon mening med att ha med ryssen att göra framöver, de får hålla sig borta tills de blivit till empatiska människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in