Citat:
Ursprungligen postat av
jonjonesHW
Ja såklart de hade varit bäst om Ryssland drar tillbaks men det kommer inte hända. Jag vet inte hur seriös du är men en "preemptive strike" i Ryssland hade varit ett snabbt sätt att starta ww3. Jag har svårt och se hur denna konflikt kan sluta på ett snyggt sätt. Jag håller med, Ryssland kan inte få någon mark så hur hade ens förhandlingarna sett ut?
Jag svarar på denna, eftersom att jag är både seriös och sanningsenlig. Den "preemptive strike'en" har redan skett, så att som ryssarna sitta och vänta i desperation på soldater eller robotar som korsar deras gräns är endast ett bevis på deras enfaldighet. Sanktionerna ÄR "the preemptive strike" och de fungerar alldeles utomordentligt bra. Dessa fungerar till och med så bra att den stackars ryssen börjar SÖKA efter anledningar till att gå "all in". Självklart kommer de inte lyckas med detta eftersom att deras motståndare inte bara är högre stående utan dessutom den som sätter reglerna för spelplanen. Naturligt urval, och det förstår fortfarande inte den stackars ryssen, utan den tror fortfarande att det handlar om artilleri och kärnvapen. Njut nu utav Ryssland sakteliga tid i respiratorn innan den stängs av helt. Den som bär skulden för "strömavbrottet" när det händer ÄR den ryska FEGA medborgaren samt de som detta fega as till kreation har tillåtigt åtnjuta makt. Ukraina behöver inte oroa sig om detta utan endast kämpa för att rena sina marker från degenererat avskräde från Ryssland